دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Trip in HELL نسخه PLAZA

2019 . بیوتروریست ها یک سلاح زیستی خطرناک ایجاد کرده اند و به عنوان یک افزودنی مواد غذایی ارزان قیمت آن را توزیع می کنند . به دلیل سودآوری در کل فرآیند ، شرکت های تولید مواد غذایی از این ماده در محصولات غذایی خود استفاده کرده اند . به زودی پس از خوردن غذای حاوی این افزودنی ، انسان ها آلوده و تبدیل به زامبی شدند ، آخرالزمان به سرعت زمین را ویران کرد – تقریبا همه مردم زامبی شدند و کسانی که تبدیل نشدند – توسط زامبی ها خورده شدند . در این حین ، یک نژاد ربات از یک سیاره دور برای ایجاد اولین ارتباط با تمدن ما به زمین فرستاده شد اما آنها یک لحظه نادرست را برای اینکار انتخاب کردند .

سایر توضیحات : Trip in HELL یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Nikita “Ghost_RUS” طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Ghost_RUS Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ربات ها خرابکاری و موجودات عجیب و غریب را به جای انسان ها یافتند ، موجودات بسیار خصمانه بودند و ربات ها هر یک از آنها که در مقابلشان قرار میگرفتند را نابود میکردند . ربات ها واقعیت را به تصویر کشیدند ، برای زنده ماندن باید دشمان کشته شوند . شما به عنوان یک ربات که روی زمین فرود می آید ، بازی می کنید و شما باید زامبی ها را تا حد امکان بکشید . همچنین یک حالت co-op وجود دارد ، شما می توانید با دوستان خود و حداکثر 4 نفر در یک سرور بازی کنید .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Trip in HELL :

نام بازی : Trip in HELL

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Nikita “Ghost_RUS”

منتشر کننده : Ghost_RUS Games

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Trip in HELL

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *