دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tyranny Tales from the Tiers نسخه SKIDROW

در بازی Tyranny این شما هستید که نقش خود را نسبت به بقیه شخصیت های داستان مشخص می کنید. جاییکه هر تصمیم شما در تعیین سرنوشت بازی نقش بسیار حیاتی دارد و لایه های بازی همراه با تصمیم های شما تغییر می کنند. زمانی که شما تصمیم به اتحاد به کسی را می گیرید یا اینکه قصد جنگ دارید و حتی تصمیمات تجاری شما نیز از این مسئله مستثنی نیست و همین قضیه باعث جذاب تر شدن گیم پلی بازی می شود. در این بازی جدالی بین خوبی و بدی رخ داده و بدی پیروز میدان بوده است. حال شما در نقش یک Fatebinder باید تصمیم خود را بگیرید که از قدرت بسیار زیاد موجود در این سرزمین استفاده کنید و قدرت خود را تثبیت کنید و یا با ترس و لرز به گوشه ای پناه ببرید و هیچ کاری نکنید و یا با تدبیر و اندیشه خود به فکر یک حکومت جدید باشید. نسخه جدید بازی بسیار جذاب Tyranny Tales from the Tiers از سری بازی های Tyranny می خواهد شما را به عمق سرزمین بسیار مخوف Tyranny ببرد. در این نسخه شما با مسائل جدیدی برخورد خواهید کرد و با نقشه های شوم و جدیدی برخورد می کنید که باید خود را برای آنها آماده کنید.

سایر توضیحات: بازی Tyranny Tales from the Tiers یک بازی بسیار جذاب و متفاوت در سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که در آن نه تنها با یک داستان بسیار جذاب و جدید روبرو می شوید بلکه از سبک بازی های کلیشه ای استراتژیک نیز رهایی می یابید و گیم پلی ای بسیار متفاوت را تجربه خواهید کرد. در این بازی به جزئیات ریز نیز توجه خاصی شده که باعث می شود کیفیت گرافیکی و گیم پلی بازی چندین برابر شود. این بازی توسط شرکت Obsidian Entertainment برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید شده است و توسط شرکت Paradox Interactive به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Tyranny Tales from the Tiers جدید

مشخصات بازی Tyranny Tales from the Tiers :

نام بازی : Tyranny Tales from the Tiers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Obsidian Entertainment

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – ماجرایی – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Tyranny Tales from the Tiers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *