دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Unclaimed World v1.0.3.5

Unclaimed World یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Refactored Games OÜ طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . مدیریت پیشگامان بین ستاره ای را در یک بازی علمی تخیلی دقیق و در یک منطقه مستعمره در دست گیرید . قرن ها پس از سقوط سیاره ها ، استعمارگران هنوز در تلاش برای به دست آوردن رد پایی در سیاره های سرسبز و بیگانه هستند . شما در میان انبوهی از منابع مدیریتی ، تولیدات و شخصیت های مختلف محاصره شده اید . شخصیت ها و حیات وحش بیگانه توسط یک شبیه سازی دقیق روزگار می گذرانند و شما باید از وقوع جنگی میان انسان و طبیعت در یک سیاره پر از فرصت و خطرات جلوگیری نمایید .

سایر توضیحات : داستان بازی در یک محیط علمی تخیلی واقعی و در آینده ای نه چندان دور روایت می شود . انسان ها پس از 100 سال سفر توانستند سیاره ای به نام Tau Ceti را بیابند که دارای شرایط اولیه زندگی است . در طول نسل ها ، استعمارگران تجهیزات پیشرفته ای را که به این سیاره آورده بودند ، از دست داده و فرزندان آنها جوامع ساده ای را بر اساس کشاورزی ، ماهیگیری و تجارت تشکیل داده اند . گرافیک قابل قبول ، روایت داستانی جذاب ، کهکشانی گسترده ، وجود 94 ساختار ، 31 موجود مختلف ، بیش از 450 آیتم متفاوت از جمله سلاح ها و ابزار مورد نیاز ، امکان ارتقا مهارت ها و تجهیزات و وجود 17 گونه گیاهی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Unclaimed World

 

مشخصات بازی Unclaimed World :

نام بازی : Unclaimed World

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Refactored Games OÜ

منتشر کننده : Refactored Games OÜ

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Unclaimed World

به روز رسانی :

1396/02/24 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *