دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vaporum تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

در یک جزیره کوچک در وسط یک اقیانوس ، شما وارد یک برج مکانیکی غول پیکر می شوید . چیزی برای شما معنی ندارد اما همه چیز عجیب و غریب است … اگر می خواهید به بالاترین نقطه برج بروید و اسرار برج را کشف کنید ، باید تمام یادداشتهایی که در مسیرتان قرار دارد را خوانده و آن زمان است که هدفتان محقق می شود . نگران نباشید ، با این حال شما می توانید با خیال راحت تمام متون را نادیده بگیرید . تمام داستان توسط شخصیت های اصلی روایت می شود ، ماجراهایی که هرکدام بنحوی شما و توانایی هایتان را به چالش می کشد . بازی این اجازه را به شما می دهد تا آزادانه به گشت و گذار پرداخته و نقاط پنهان بر روی نقشه را کشف کنید . یکسری آیتم و یادداشت منحصر بفرد توسط ساکنان آن برج در بازی وجود دارد که می تواند به برخی از سوالات شکل گرفته در ذهنتان پاسخ دهد .

سایر توضیحات : Vaporum یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Fatbot Games, s. r. o. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی ، شما به جای افزایش توانایی های شخصیت خود باید نیروهای لباس مخصوص که بر تن دارید را ارتقا دهید . این کار تنها از طریق حل معماهای مختلف امکان پذیر خواهد بود ، البته پازل ها دارای سطوح متفاوتی بوده و هرکدام به نوعی شما را به چالش می کشد . در طول بازی با دشمنان متنوعی روبرو خواهید ، هر دشمن مجموعه ای متمایز از نقاط قوت و ضعف را دارا می باشد بنابراین شما باید از تاکتیک های مختلف برای ضرب و شتم هر یک از آنها استفاده کنید . شما انواع مختلفی از ابزارها را پیدا خواهید کرد ، این ابزارها قدرتمند هستند اما برخی از دشمنان به نوع خاصی از حملات ایمن هستند بنابراین شما باید بهترین روش برای مقابله با آنها را بیابید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Vaporum center

مشخصات بازی Vaporum :

نام بازی :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Fatbot Games, s. r. o.

منتشر کننده : Fatbot Games, s. r. o.

سبک بازی : اکشن ، ماجرایی و نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Vaporum

به روز رسانی :

1396/07/19 آپدیت v20171009 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *