دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Viktor

داستان ویکتور در Eos آغاز می شود ، جهانی که به دو حوزه تقسیم می شود : The Overworld و The Netherworld . ناگهان تعادل در میان این دو سرزمین از بین میرود و Mephistopheles به عنوان رهبر قدرتمند Netherworld ، سرزمین Overworld را محاصره می کند . پس از تحمل خیانت در لژیون Zane به عنوان فرمانده Overworld ، ویکتور آخرین شانس مردمان این سرزمین بشمار می آید . Viktor یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی بشمار می آید که برای ساخت آن از بازی های کلاسیک موفقی از جمله Castlevania و Megaman الهام گرفته شده است .

سایر توضیحات : Viktor یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Shorebound Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما در قالب شخصیت Viktor به ایفای نقش می پردازید ، کسی که باید بهترین راه را برای رسیدن به هدفش انتخاب کند و در طول این مسیر باید با دشمن مختلفی در محیط های خصمانه و بی رحم روبرو گردد و آنها را پشت سر گذارد . حالت داستان با 8 مرحله ، وجود رئیس بزرگ در پایان هر مرحله ، به چالش کشیدن توانایی و مهارت ، 6 سلاح مختلف با بیش از 30 گزینه ارتقا مهارت ، 3 سطح دشواری و باز کردن حالت Hardcore ، وجود طیف گسترده ای از تجهیزات ، پشتیبانی کامل از کنترلر Xbox 360 و بیش از 30 اچیومنت تنها بخشی از ویژگی های منحصر بفرد بازی را شامل می شود .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Viktor center

مشخصات بازی Viktor :

نام بازی : Viktor

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Shorebound Studios

منتشر کننده : Shorebound Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Viktor

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *