دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Villagers نسخه DARKSiDERS

Villagers یک شبیه ساز غنی و دقیق است که در آن شما در حال ساخت و پرورش یک جامعه پر رونق با استفاده از مردم و منابع اطراف خود هستید . موفقیت یا شکست به توانایی شما برای ایجاد یک شهر که می تواند رشد و شکوفایی داشته باشد ، بستگی دارد و قادر است بر واقعیت های سخت زندگی قرون وسطی غلبه کند . جمع آوری و مدیریت منابع طبیعی برای ساختمان ها ، اطمینان از عرضه فراوان غذا و آب برای حفظ شادی روستاییان و ایجاد امنیت شغلی برای بهبود مستمر و گسترش سکونت ، یکی از اصلی ترین وظایف شما بشمار می آیند . نسبت به نحوه ورود مسافران ، ورود بیماری های جدید به داخل شهر ، حضور راهزنان و حیوانات وحشی و تغییر شرایط آب و هوایی تدابییری را بیندیشید .

سایر توضیحات : Villagers یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی bumblebee. طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Avanquest Software Publishing Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی دارای یک حالت Free Play است که شما می توانید ساعت ها در آن سرگرم شوید و در سراسر 6 نقشه متنوع به 27 ساختمان از بازی دسترسی داشته باشید . روایت داستان جذاب و طنز آمیز که زندگی قرون وسطی را نشان می دهد ، 27 ساختمان زیبا طراحی شده برای ساخت ، 16 کاراکتر ، 16 حرفه با مجموعه لباس مخصوص به حرفه خود ، هوش مصنوعی پیشرفته که بر شادی، روابط، خانواده ها و وظایف تاثیر می گذارد و وجود ماموریت های چالش برانگیز تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Villagers Center

مشخصات بازی Villagers :

نام بازی : Villagers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : bumblebee.

منتشر کننده : Avanquest Software Publishing Ltd

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Villagers

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *