دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Vlad the Impaler

بازی کامپیوتر Vlad the Impaler یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Section Studios طراحی و ساخته شده و در سال 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . Vlad یکی از بازی های گرافیک – رمان تعاملی با عناصر نقش آفرینی است که تصمیمات شما بر چگونه به پایان رسیدن بازی تاثیرگذار خواهد بود . هر پلیری که این بازی را اجرا می کند ممکن است اتفاقات و حوادث پیش آمده برای شما را تجربه نکند .

خلاصه داستان : رایحه قتل تمامی فضا را پر کرده است . سال 1452 است و شهری در محاصره به نابودی کشیده شده است . شما نامه ای دریافت می کنید که توسط شاه مهر و موم شده است و در آن عاجزانه از شما درخواست کمک می کند . سرزمینی که برای سال ها در صلح و آرامش بود , حالا به جهنمی بدل شده است . شما در امتدا جاده به سمت مقصدتان حرکت می کنید تا به رمز و راز وحشت شهروندان استانبول پی ببرید . نبردهای سخت و نفسگیر انتظار شما را می کشند . سه کلاس مختلف , بیش از 50 داستان مصور منحصر به فرد , بیش از 100 تصویر منحصر به فرد از جمله سلاح ها , شخصیت ها و داستان و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Vlad the Impaler :

نام بازی : Vlad the Impaler

نام بازی (فارسی) : ولاد سوم

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Section Studios

منتشر کننده : Section Studios

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

رده سنی : +12

نوع فایل : RAR

پیوند : Steam

  • 4 replies
    1. erfan0067 says:

      ســــلام.
      ببخشید که این قسمت کامنت میذارم.
      امکانش هست لینک دانلود بازی Batman Arkham Knight ” نسخه CPY همراه با کرک ” رو تــــوو یه فایل txt به من بـــدیــــن.
      من فقط از سایت شما دانلود میکنم.
      ممنون میشم ازتون.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *