دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Warhammer 40,000 Sanctus Reach نسخه CODEX + آپدیت 1.0.17

به دوران سیاه قتل عام و جنگی بی پایان قدم گذارید . هیچ پیمان صلحی میان سیاره ها وجود ندارد . امپراطوری انسان ها از همه طرف توسط انواع تهدیدات محاصره شده است . در میان آنها , Ork ها حضور دارند , موجوداتی وحشی و جنگ طلب . یکی از رهبران آنها Grukk نام دارد که تنها هدفش نابودی انسان ها و از بین بردن نسلشان می باشد . حالا جهان به محاصره میلیون ها ارک درآمده و تنها یک سیاره در برابر هجوم آنها مقاومت از خود نشان داده است , مقاومتی که بر دوش شوالیه هایی با نام Alaric Prime سنگینی می نماید . اینجا آخرین سنگر مقاومت است .

سایر توضیحات : Warhammer 40,000 Sanctus Reach یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Straylight Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Slitherine Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Warhammer 40,000: Sanctus Reach یکی از بازی های 3بعدی مبتنی بر روش های استراتژیک می باشد که سرعت ,  دقت و خلاقیت حرف اول را می زند و یک اشتباه می تواند سرنوشت شما و بازی را تغییر دهد . گیم پلی غنی و متنوع است . در صورتی که بتوانید ماموریت ها را به طور کامل پشت سر گذارید و امتیازات کافی را کسب نمایید بازی این امکان را فراهم می سازد تا تجهیزاتتان را بهبود بخشیده و سلاح های جدیدی را در اختیار گیرید . تمامی توانایی ها در اختیار شما قرار گرفته است و هرچه پیش می روید با نقاط ضعف و قدرت بیشتری آشنا خواهید شد و همین امر باعث می شود تا در مواقع مختلف از سناریوهای متفاوتی بهره ببرید . رهبری ارتشی از تفگداران فضایی , بیش از 40 ماموریت , وجود شخصیت های مختلف , 30 واحد فضایی , امکان باز کردن توانایی های جدید و گزینه های تاکتیکی و وجود حالت مولتی پلیر تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Warhammer 40,000 Sanctus Reach نسخه CODEX

مشخصات بازی Warhammer 40,000 Sanctus Reach :

نام بازی :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Straylight Entertainment

منتشر کننده : Slitherine Ltd

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Warhammer 40,000 Sanctus Reach

به روز رسانی :

1396/02/24 آپدیت 1.0.17 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *