دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Warlock 2 The Exiled Complete نسخه Prophet

بازی کامپیوتر Warlock 2 The Exiled ساحر 2 تبعبد یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Ino-Co Plus طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی Paradox Interactive آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . جهان از هم پاشیده شده است و شما به یکی از مناطق دور افتاه آن تبعید شده اید . زمان آن فرارسیده است تا بار دیگر به شهر خود Ardania آردانیا بازگشته و به دنبال انتقام از کسانی باشید که باعث شدند شما تبعید شوید . این نبرد سهمگین و دشوار
از قلمرو ساکنان تبعید شده , hostile Mages ماگس های بی رحم و موجودات وحشتناک شروع خواهد شد . زمانی که شما به شهر خود بازگردید با یک تهدید بزرگ مواجه خواهید شد . 4 قبیله مختلف با یکدیگر متحد شده و گروهی قدرتمند را تشکیل داده اند . حال زمان آن فرار رسیده است تا تمام توانایی ها و تجربه خود را در ابن بازی به کار گرفته و تمامی دشمنان خود را از دم تیغ بگذرانید و انتقام خود را از آنها بگیرید .

سایر توضیحات: همانطور که گفته شد بازی دارای یک اساس استراتژیک با جنگ های فانتزی است . دشمنان شما بسیار قدرتمند هستند , پس هرگز آنها را دست کم نگیرید . وجود سلاح های مختلف با توانایی های منحصر به فرد , استفاده از دیپلماسی حیله گری و بکار بردن سحر و جادوهای باستانی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی هستند که این امکان را به پلیر می دهد تا رقبای خود را راحت تر از پای در آورد . هر چه به جلو پیش روید و در نبردها پیروز شوید , قدرت شما بیش از پیش افزایش خواهد یافت و قادر خواهید بود تا قهرمانان افسانه ای خود را خلق کنید . البته فراموش نشود در بازی 6 نژاد مختلف وجود دارند که هرکدام دارای توانایی ها و ویژگی های منحصر به فردی هستند و بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا به انتخاب خود هرکدام را برگزیند . لازم به ذکر است این بازی را می توان به صورت مولتی پلیر با سایر دوستانتان انجام دهید . اگر به بازی های استراتژیک علاقه من هستید پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Warlock 2 The Exiled جدید

بازی اصلی به نسخه 2.2.20224549 آپدیت شده است و نسخه Complete شامل موارد زیر است :

Warlock 2: Wrath of the Nagas
Warlock 2 E-book: The Great Mage Game
Warlock 2: The Thrilling Trio
Warlock 2: The Good, the Bad, & the Muddy
Warlock 2: Three Mighty Mages
Warlock 2: Spectacular Spell Pack
Warlock I and II: Soundtrack

مشخصات بازی Warlock 2 The Exiled :

نام بازی : Warlock 2 The Exiled

نام بازی (فارسی) : ساحر 2 تبعبد

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Ino-Co Plus

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

 

Warlock 2 The Exiled

به روز رسانی :

1396/02/03 نسخه Complete اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *