دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wayward Terran Frontier Zero Falls v0.6.2.00 نسخه EARLY ACCESS

هدف از ساخت بازی Wayward Terran Frontier Zero Falls نمایش رزم و نبرد میان کشتی های فضایی بسیار بزرگ همراه با جزئیات بسیار زیاد اجزای سازنده و خدمه این غول ها بوده است. البته سال ها تولید بازی های مختلف و نیز استفاده از شبیه ساز های بسیار قدرتمند برای ساخت هر چه با کیفیت تر کشتی های فضایی در نهایت منجر به این مسئله شد که سازدگان این بازی بتوانند یک موتور بازی بسیار کوچک و قابل اعتماد برای این سبک از بازی و ایده خود طراحی کنند تا رضایتمندی خود را در عنوان Wayward Terran Frontier Zero Falls به گیمرهای سراسر جهان نشان دهند. نتیجه این تلاش یک دنیای آزاد فضایی است که در آن گیمر با توجه به نیاز خود می تواند هر چیزی از کشتی فضایی، آدم فضایی، قطعه های قدیمی و خراب شده ایستگاه های فضایی و . .. را طبق نیاز خود به بازی وارد کند و از آنها برای نیل به هدف خود استفاده کند. این بازی به شما این امکان را می دهد تا هر نوع نقشه ای را در فضا پیاده سازی کنید. از خراب کردن برد اصلی سفینه دشمن تا جلوگیری از سقوط در کرم چاله ها! پس فراموش نکنید که هیچ چیزی در این بازی ناممکن نیست.

سایر توضیحات: بازی Wayward Terran Frontier Zero Falls یک ایده بسیار جذاب و جالب از شرکت بازی سازی Reason Generator Inc است که در آن شما باید تمام تلاش خود ار کنید تا در فضای وحشی! جان سالم به در ببردی و از نقشه های شوم دشمن نیز جلوگیری کنید. بازی Wayward Terran Frontier Zero Falls از گرافیک قابل قوبلی برخوردار است و حسن این بازی بدون شک طراحی های منحصر به فرد و نیز جزئیات بسیار بالای آن است. این بازی برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Wayward Terran Frontier Zero Falls جدید

مشخصات بازی Wayward Terran Frontier Zero Falls :

نام بازی : Wayward Terran Frontier Zero Falls

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Reason Generator Inc

منتشر کننده : Reason Generator Inc

سبک بازی : شبیه ساز – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Wayward Terran Frontier Zero Falls

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *