دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Westboro نسخه CODEX + آخرین آپدیت

Westboro یکی از بازی های سبک اکشن Point’n’Click می باشد که از سیستم مبارزه ای منحصر به فرد در زمان واقعی پشتیبانی می کند . سال 2039 . دیگر آب کافی برای تامین نیازهای زیست محیطی وجود ندارد . به دلیل آلودگی و سمی شدن آب موجود , امکان استفاده از آن توسط بشریت وجود ندارد . در حال حاضر , جمعیت جهان به بیش از 12.4 میلیارد نفر افزایش یافته و بحران آب به تیتر اصلی اخبار بدل شده است . دیگر خبری از آب شیرین نخواهد بود و تمامی منابع به سمت خالی شدن پیش می روند . چند سالی است که کمپانی SICON بر جهان سلطه پیدا کرده و تلاش دارد کنترل منابع آب شیرین را به دست گیرد .

سایر توضیحات : Westboro یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Carbomb Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Carbomb Software و Nova Dimension برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . وضعیت پیچیده و ناپایدار , منجر به شورش های خشونت آمیز در میان طبقه های متوسط , در سراسر جهان شده است . جهان پس از وقوع چنین اتفاقی , در هفته اول خود دچار وضعیت اضطراری شده است . گیم پلی بازی ساده است اما رسیدن به درجه استادی , مسیر دشواری را پیش رویتان قرار می دهد . مجموعه ای از توانایی ها و مهارت های مختلف همراه با سلاح های متنوع در اختیارتان قرار داده شده است تا دشمنان را به زانو درآورید . تکیه سپر دفاعی و سرعت عمل بالا نسبت به موقعیت های مختلف می تواند ضامن جان شما باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Westboro نسخه CODEX

مشخصات بازی Westboro :

نام بازی : Westboro

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Carbomb Software

منتشر کننده : Carbomb Software و Nova Dimension

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Westboro

به روز رسانی :

1397/07/08 آپدیت جدید v20180929 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *