دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Whiplash Crash Valley نسخه PLAZA

تا به حال به این مسئله علاقه داشته اید که وارد محیط های تست تخریب شوید و تمامی نقاط این مکان را خراب کنید ؟ خراب کردن ساختمان ها ، رستوران ها ، پارک ها و مکان های تفریحی می تواند جذاب باشد اما در دنیای واقعی این کار باعث زندانی شدن شما می شود ، در همین راستا استودیوی بازی سازی Diagrammet AB اقدام به ساخت بازی کرده است که در آن شما وارد یک شهرک تست تخریب می شوید و می توانید به راحتی تمامی محل های موجود در این شهر را با خاک یکسان کنید . این بازی با استفاده از المان های بازی های شبیه سازی و ماجراجویی ساخته شده است که باعث جذابیت بسیار بالای این بازی و همچنین متفاوت بودن آن شده است . پس خیالاتن راحت که می توانید در بازی رایانه ای Whiplash Crash Valley همه چیز را خراب کرده و از این کار لذت ببرید .

سایر توضیحات : در بازی رایانه ای Whiplash Crash Valley شما وارد شهری به نام Crash Valley می شوید که در آنجا می توانید ساختمان را تخریب کرده ، ماشین ها را تخریب کنید و حتی نقش عروسک های موجود در ماشین های تست تخریب را نیز پیاده کنید . شما در نقش باستر می باشد ، باستر یک عروسک تست تخریب برای ماشین ها بوده است که سال های بسیاری تحت کنترل انسان ها بوده و مانند یک موجود بی ارزش هر روز در اتوموبیل قرار گرفته و تصادف کرده است ، حال اما باستر تصمیم گرفته است که انتقام خود را از این شهرک و انسان های داخل آن بگیرد ، پس به کمک باستر بروید و انتقام او را از این شهرک ستمگر و مسئولینش بگیرید . بازی رایانه ای Whiplash Crash Valley در تاریخ 7 دسامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 71% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Whiplash Crash Valley نسخه PLAZA

مشخصات بازی Whiplash Crash Valley :

نام بازی : Whiplash Crash Valley

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Psyonix, Inc

منتشر کننده : Psyonix, Inc

سبک بازی : ماجراجویی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Whiplash Crash Valley

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *