دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wild Island Quest نسخه Prophet

ایا تا به حال فکر کرده اید که اگر در یک جزیره خطرناک قرار گیرید چه می کنید ؟ اگر در یک جزیره بهمراه دوستانتان باشید و این جزیره تبدیل به کابوس شما شود چه رفتاری از خود نشان خواهید داد ؟ بازی های ماجراجویی اکثرا شما را به مکانی ناشناخته می برند و با خطراتی اشنا خواهند کرد که در زندگی عادی کمتر کسی با آنها دست و پنجه نرم خواهد کرد ، به همین دلیل سبک ماجراجویی به یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان تبدیل شده است . در سال 2014 استودیوی بازی سازی NLB project اعلام کرد که قصد ساخت بازی جدیدی در سبک ماجراجویی دارد که این سبک را دست خوش تغییرات بسیاری خواهد کرد . بازی رایانه ای جدید Wild Island Quest نام گرفت و از ترکیب سبک ماجراجویی و داستانی موفق به خلق یک بازی بسیار زیبا گردید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Wild Island Quest به دلیل استفاده بسیار هوشمندانه از داستانی مرموز و شخصیت هایی درگیر کننده و همچنین پایان های چند گانه که با توجه به انتخاب های بازی باز در طول بازی شکل می گیرد یکی از زیباترین بازی های ماجراجویی ساخته شده در سال های اخیر می باشد . در این بازی بازی باز به همراه دوستانش و یا به تنهایی به یک جزیره مرموز می رود و در آنجا با مشکلات و مسائلی روبرو می شود که باعث نشان دادن هویت اصلی خود و سایر دوستانش می شود . بازی رایانه ای Wild Island Quest در تاریخ 4 سپتامبر 2015 منتشر شده و موفق به کسب نمره 40% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Wild Island Quest نسخه Prophet

مشخصات بازی Wild Island Quest :

نام بازی : Wild Island Quest

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : NLB project

منتشر کننده : NLB project

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Wild Island Quest

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *