دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wildlife Park Gold Reloaded نسخه SKIDROW

تاسیس ، ایجاد و مدیریت باغ وحش خود را در دست گرفته و در ادامه به یکی از سرمایه داران این بخش بدل شوید . Wildlife Park مکانی است که در آن تمامی حیوانات وحشی و اهلی وجود دارند و به خوبی تمام رفتارهای آنها شبیه سازی شده است . Wildlife Park Gold Reloaded جدیدترین نسخه منتشر شده است که از رزولوشن (HD / UHD) پشتیبانی می کند و رابط کاربری جدید حال و هوای خاصی به بازی بخشیده است . در ابتدا یک زمین خالی به شما اعطا می شود و شما باید با استفاده از امکانات محدود ، رشد کرده و به مرور حیوانات جدید را به باغ وحشتان اضافه کرده و باعث جذب گردشگر شوید . البته بازی به همینجا ختم نمی شود و وجود ماموریت های مختلف این اجازه را به شما می دهد تا چالش های متفاوتی را در طول بازی تجربه کنید .

سایر توضیحات : Wildlife Park Gold Reloaded یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی b-alive gmbh طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . هیچ هدف خاصی برای رسیدن به پایان بازی وجود ندارد . وجود 45 گونه متفاوت از پستانداران ، خزندگان ، پرندگان و حیوانات دریایی ، شبیه سازی رفتارهای واقع گرایانه حیوانات ، انواع پارک با محیط های مختلف ، صداهای محیط و تم های موسیقی ، اضافه شدن 10 ماموریت جدید در سراسر جهان ، 20 گیاه اضافی از سراسر جهان ، تجهیزات اضافی پارک ، وجود بیش از 20 جایگاه شغلی برای کارکنان و بسیاری موارد دیگرتنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Wildlife Park Gold Reloaded Center

مشخصات بازی Wildlife Park Gold Reloaded :

نام بازی : Wildlife Park Gold Reloaded

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : b-alive gmbh

منتشر کننده : b-alive gmbh

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Wildlife Park Gold Reloaded

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *