دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Winds Of Trade

Winds Of Trade یک بازی استراتژی در مورد شرکت حمل و نقل دریایی در قرن 18 و 19 است . ساختن یک امپراتوری تجاری تنها بخشی از هدف شما را شکل می دهد . دزدان دریایی , قاچاقچیان و رقبای جنگی به مشکلی بزرگ برای شما بدل خواهند شد و راه را برای ترقی , ناهموار می سازند . شما با چالش های مختلفی مواجه خواهید شد و باید یاد بگیرید که چگونه ارتباط خود را با شهرهای زنجیره ای که هر روز بر تعداشان افزوده می شود , محکمتر کنید . تمام اجناس بر اساس عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شوند . هیچ قاعده ای از قبل تعیین نشده است و این شما هستد که می توانید بر روی انواع اجناس قیمت گذاری کنید . برخی از کالاهایی که می توان در یک شهر آزادانه خریداری نمود , ممکن است جای دیگری غیرقانونی فروخته شوند اما این به شما بستگی دارد که کالای خود را قاچاق کرده و برای کسب سود بیشتر دست به ریسکی بزرگ بزنید ؟

سایر توضیحات : Winds Of Trade یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Hermes Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . رویدادهایی مانند آتش سوزی جنگل ها ، برداشت محصولات نامرغوب , جنگ و میزان عرضه و تقاضا می تواند قیمت کالاهای مختلف را دستخوش تغییراتی قرار دهد . بازی این اجازه را به شما می دهد تا با عقد قرارداد با دولت و شرکت های خصوصی , آینده خود را تضمین کنید . اگر محموله شما به اندازه کافی ارزشمند باشد , ممکن است از طرف دزدان دریایی مورد هجوم و غارت قرار گیرید . آیا شما تجهیزات مورد نیاز برای دفاع از خود را در اختیار دارید ؟ همچنین در دوران جنگ بسیار مراقب باشید ، به ویژه اگر محموله شما اسلحه یا سربازان باشد . 11 کشتی مختلف در بازی وجود دارد که به مرور و با پیشرفت در بازی قادر به دستیابی به آنها خواهید بود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Winds Of Trade

مشخصات بازی Winds Of Trade :

نام بازی : Winds Of Trade

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Hermes Interactive

منتشر کننده : Hermes Interactive

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Winds Of Trade

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *