دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر A Wolf in Autumn

بازی A Wolf in Autumn در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل David Szymanski ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . تاریکی , بازی ترسناک در مورد دختر جوانی که خود را حبس شده در یک محیط بسته پیدا می کند و در یک جنگل شاعرانه در پاییز اتفاق می افتد .

خلاصه بازی : بعد از فرار از یک محیط محبوس دختری جوان خود را وسط یک جنگل پاییزی می یابد در ابتدا محیط اطراف او بسیار آرام به نظر رسیده و او صدای مادر خود را در میان جنگل ها می شنود اما به تدریج همه چیز به صورت نگران کننده و شومی پیش می رود و زوزه های گرگ در سرتاسر جنگل پیچیده بود . A Wolf in Autumn یک بازی ترسناک کوتاه و متکی بر روایت و قدم زدن در گوشه گوشه این جنگل می باشد . گیم پلی بازی نیز از جذابیت های خاصی برخوردار است و شما می توانید پازل های موجود را از طریق راه های مختلف و راه های منطقی قابل حل می باشد . بازی A Wolf in Autumn به گونه ای طراحی شده است تا بر روی هر سیستمی به راحتی اجرا شود .

مشخصات بازی :

نام بازی : A Wolf in Autumn

نام بازی (فارسی) : گرگی در پاییز

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : David Szymanski

منتشر کننده : David Szymanski

سبک بازی : ماجراجویی

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *