دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wrack Exoverse – PLAZA

Wrack یک بازی اکشن اول شخص سرعتی می باشد که شما را در نقش یک قهرمان سامت قرار می دهد که فقط علاقه به کشتن موجودات فضایی دارد که به شهر محل زندگی او حمله کرده اند . بازی رایانه ای مذکور در یک شهر خیالی در جریان است پس از اینکه موجودات فضایی به شهر شما حمله ور می شوند شما در می یابید که تنها راه مبارزه با این موجودات شیطانی نابود کردن تمامی آنها می باشد و تنها کسی که قادر به این کار می باشد شما می باشید . این بازی با الهام گرفتن از بازی هایی نظیر DOOM و Call of Duty موفق شده است که خود را به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های اول شخص اکشن چند سال اخیر معرفی کند . بازی رایانه ای Wrack در تاریخ 30 سپتامبر 2014 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 75% از وبسایت استیم شده است .

آیا علاقه ای به بازی های اکشن دارید ؟ آیا سبک اول شخص سبک مورد علاقه شما می باشد ؟ آیا دوست دارید وارد محیط هایی پر از دشمنان شوید و شروع به سلاخی تمام دشمنانتان کنید ؟ آیا علاقه مند به گیم پلی بازی هایی مانند سری Call Of Duty و Doom می باشید ؟ پس بازی رایانه ای جدید استودیوی بازی سازی Final Boss Entertainment بازی مناسب برای شما می باشد . این بازی که Wrack نام دارد پس از 2 سال که در مراحل تولید و پیش تولید به سر برده است در سال 2014 منتشر شده است و موفق به کسب نمره های بسیار بالایی از جانب منتقدین شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Wrack نسخه PROPHET

نام: Wrack
شرکت سازنده: Final Boss Entertainment
تاریخ انتشار: 2014
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: اکشن
منتشر کننده: Final Boss Entertainment
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/21 نسخه Wrack Exoverse - PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *