دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر xoEl Empire نسخه UNLEASHED

موجوداتی به اسم Yabbies در صلح و آرامش زندگی می کردند تا اینکه xoEl Empire با بی رحمی تمام شروع به حمله کردند و این مسئله باعث شد تا همه چیز تغییر کند. Yabbies ها جزو یکی از جالبترین موجوداتی هستند که این جهان به خود دیده است چرا که ویژگی های بسیار جالبی دارند که بسیار منحصر به فرد است. اما این دشمن خبیث تمام دوستان شما را زندانی کرده و در یک مکعب بسیار کوچک زندانی کرده. اما شما تنها کسی هستید که می توانید آنها را نجات دهید چرا که به تازگی به قدرتی باورنکردنی دست یافته اید که می تواند به شما در این راه کمک بسزایی کند. حال شما باید در بازی xoEl Empire به جلو قدم بردارید، پازل ها و معماهای مختلف را حل کنید تا شاید بتوانید دوستان خود را از شر این دشمن مکار نجات دهید. از این رو برای خلاص کردن دوستانتان باید تمام توانایی های ذهنی خود را به کار گیرید تا در جنگ ذهنی علیه دشمن خود به پیروزی برسید و راه فرار را برای هم نوعان خود باز کنید.

سایر توضیحات: بازی xoEl Empire یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این بازی دارای گیم پلی و کنترلرهای بسیار ساده است اما این مسئله باعث شده تا تمام حواس شما به سمت و سوی پازل ها و معماهای آن معطوف شود. در این بازی در حدود 400 پازل مختلف وجود دارد که شما باید با تمام آنها دست و پنجه نرم کنید تا دوستان خود را از چنگ xoEl Empire ظالم نجات دهید. بازی xoEl Empire توسط شرکت Greyman Studios برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی xoEl Empire جدید

مشخصات بازی xoEl Empire :

نام بازی : xoEl Empire

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Greyman Studios

منتشر کننده : Greyman Studios

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

xoEl Empire

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *