دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Yet Another Zombie Defense HD

بازی Yet Another Zombie Defense HD در مورد جان انسان هایی است که باید برای بقای خود تلاش کنند خود را از چنگال ارتش تاریکی یعنی زامبی ها نجات دهند تا شاید با تلاشی طاقت فرسا بتوانند بار دیگر طعم آرامش را بچشند. البته به نظر می رسد که آرامشی در کار نخواهد بود چرا که این دست از زامبی ها قوی و قوی تر می شوند بدون شک مرگ در انتظار شماست! اما سوال اساسی این است که تا چه زمانی و چه مدتی شما می توانید از دست این زامبی ها و موجودات وحشتناک جان سالم به در ببرید. بازی Yet Another Zombie Defense HD یک جنگ تمام عیار است که در آن شما می توانید شخصیت های مختلفی را انتخاب کنید و خود را برای رویارویی با دشمنان مختلف آماده کنید. البته فراموش نکنید که بدون اسلجه مناسب نمی توانید از پس این هیولاها بر آیید. پس اسلحه خود را به دقت انتخاب کنید و با آمادگی کامل به سمت دشمنان بروید.

سایر توضیحات: بازی Yet Another Zombie Defense HD یک ایده بسیار جذاب و جالب در سبک بازی های زامبی و اکشن است که در آن شما باید برای نجات خود تلاش کنید. این بازی به شما امکان بازی به صورت تک نفره و چند نفره آفلاین را می دهد و شما می توانید با 3 نفر دیگر از دوستانتان نیز به بازی بپردازید. بازی Yet Another Zombie Defense HD توسط شرکت Awesome Games Studio برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Yet Another Zombie Defense HD center

مشخصات بازی Yet Another Zombie Defense HD:

نام بازی : Yet Another Zombie Defense HD

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Awesome Games Studio

منتشر کننده : Awesome Games Studio

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Yet Another Zombie Defense HD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *