دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر YOBA

تمامه سکه های گسترش یافته در یک مرحله را جمع آوری کنید تا به مرحله بعد بروید ، از موانع خطرناکی که بر سر راهتان قرار می گیرند خود داری کنید ، فقط یک چیز را در نظر داشته باشید ، اگر شکست بخورید باید از نو شروع کنید .گاهی اوقات باید اهرم هایی را فعال کنید تا به توانید به راهتان ادامه دهید ، هر بار که بازی می کنید باید خوب فکر کنید تا زنجیره ای از رویداد ها ی مناسب به وقوع بپیوندند ، در همین حال می توانید از موسیقی های زیبایی که در هر مرحله متفاوت است لذت ببرید .این بازی در دید اول آسان به نظر می رسد ولی وقتی در عمل ان را امتحان کنید متوجه می شوید که بازی بسیار مشکل است .آیا احساس خشم و عذاب دارید ؟ این بازی پاسخگو است !

سایر توضیحات : این بازی   یک گیم پلی بسیار ساده اما مشکل را با Meme های اینترنتی ترکیب کرده است ، امروزه بسیاری از طرفداران بازی های کامپیوتری نسبت به طنز امیزی و Meme ها روی خوش نشان می دهند . این عنوان نیز توانسته است با یک گیم پلی مشکل و جو محیطی منحصربفردش بازخورد های مثبتی از بازیکنان دریافت کند .در واقع Meme ها تصاویر ، ویدئوها ، متون و محتوایی هستند که طبیعتی طنز آمیز و خنده آور دارند ، این نوع محتوا زمانی به Meme تبدیل می شوند که به صورت وسیع توسط افراد استفاده شده و در سطح گسترده ای محبوبیت پیدا می کنند .بنا بر این می توان گیم پلی سخت و جو طنز آمیز را از دلایل موفقیت نسبی این بازی دانست .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر طنز آمیز چالش برانگیز YOBA جدید

مشخصات بازی   YOBA:

نام بازی : YOBA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : PEKA Gaming

منتشر کننده : Besedka

سبک بازی :پلتفرمر

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

YOBA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *