دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Yooka-Laylee نسخه SKIDROW + آخرین آپدیت

کاوش در جهان وسیع همراه با مناظری چشم نواز و حضور شخصیت های مختلف و غیر قابل فراموش , با Yooka و Laylee همراه شوید . دو شخصیت اصلی بازی که سفر حماسی خود را برای مقابله با Capital B آغاز می کنند , کسی که سعی دارد تمامی کتاب های جهان را به تسخیر خود درآورد و شما باید از وقوع چنین اتفاقی جلوگیری نمایید . Yooka اژدهایی سبز رنگ می باشد که دارای توانایی محدودی البته در ابتدا می باشد و Laylee نام خفاشی است که Yooka را در این مسیر پرخطر همراهی می کند و در مقاطعی از بازی نیز کمک هایی به او می نماید .

سایر توضیحات : Yooka-Laylee یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Playtonic Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Team17 Digital Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . همانطور که گفته شد شخصیت های اصلی بازی دارای توانایی و مهرات های مخصوص به خود می باشند که در صورتی که پلیر بتواند ماموریت ها را با بالاترین امتیاز به پایان رساند بازی این اجازه را به او می دهد تا توانایی های کاراکترها را بهبود بخشیده و پس از گذشت مدتی این دو شخصیت به یک تیم قدرتمند بدل می شوند که هیچ دشمنی نمی تواند در مقابلشان قد علم کند . جهان بازی باز بوده و این امتیاز به پلیر داده شده است تا با سفارشی سازی نحوه بازی , تجربه ای منحصر به فرد در میدان نبرد کسب نماید و از طرفی همین امر باعث شده تا هر بازیکن یک تجربه منحصر به خود کسب کند . ساخت موسیقی متن بازی را تیمی قدتمند متشکل از David Wise و Grant Kirkhope برعهده گرفت اند که به خوبی توانسته اند وظیفه خود را انجام دهند و شاهکاری مثال نزدنی را خلق نمایند . علاوه بر وجود بخش تکنفره , بازی از حالت های مختلفی همانند co-op و مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Yooka-Laylee

مشخصات بازی Yooka-Laylee :

نام بازی : Yooka-Laylee

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Playtonic Games

منتشر کننده : Team17 Digital Ltd

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Yooka-Laylee

به روز رسانی :

1396/04/21 آپدیت 1.08 نسخه SKIDROW اضافه شد.
  • 2 replies
    1. عباس says:

      با سلام .
      این بازی رو تو حالت co op میشه با دسته های بازی رایج بازی کرد یا باید دسته XBOX داشته باشیم ؟ قبلا ی بازی دو نفره که دو شخصیت آبی و قرمز داشت از سایتتون دانلود کردم ولی co op نتونستم بازی کنم . برنامه های مبدل دسته هم معمولا جواب نمیدن .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *