دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Zero Escape The Nonary Games نسخه CODEX + آپدیت 1.0.0.5

اینجا کجاست؟ چرا من اینجا هستم؟ اینها چه کسانی هستند؟ بازی Zero Escape The Nonary Games داستان ربوده شدن 9 نفر است که بدون هیچ دلیلی دزدیده شده اند و به یک مکان نا معلوم منتقل شده اند تا در یک بازی شیطانی و معمایی بر پایه عدد 9، زیر نظر یک مغز متفکر به نام Zero شرکت کنند. به راستی اینها چه کسانی هستند و چرا باید جان خود را در کف دستان خود بگیرند و در یک بازی بسیار خطرناک و شیطانی شرکت کنند؟ اصلا به چه کسی می توان اعتماد کرد؟ با وخیم تر شدن اوضاع بدون شک تنش ها میان افراد افزایش می یابد و استرس بیشتر می شود و این 9 غریبه باید راهی پیدا کنند تا از این مکان جان سالم به در ببرند و زنده بمانند. بازی Zero Escape The Nonary Games بر پایه دو داستان مختلف و برنده جوایز مختلف به نام های (escape-the-room visual novels Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors (999 و (Virtue’s Last Reward (VLR است و برای اولین بار این دو داستان در کنار هم گنجانده شده اند. بازی Zero Escape The Nonary Games سال ها پیش برای کنسول بازی نینتندو با نام 999 طراحی شده بود و امروز شما می توانید این بازی زیبا را همراه با گرافیک HD و جذاب با موسیقی های بهبود یافته تجربه کنید.

سایر توضیحات: بازی Zero Escape The Nonary Games بدون شک ذهن شما را به چالش خواهد کشید چرا که باید در مکان های مختلفی بروید و از درهای مختلفی عبور کنید. بعضی از درها قفل هستند و باید با استفاده از پازل های مختلف به حل آنها بپردازید. در بازی Zero Escape The Nonary Games شما باید به حل این معما بپردازید که Zero چه کسی است و ارتباط میان این افراد چیست. بازی Zero Escape The Nonary Games توسط شرکت بازی سازی Spike Chunsoft Co., Ltd برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Zero Escape The Nonary Games جدید

مشخصات بازی Zero Escape The Nonary Games :

نام بازی : Zero Escape The Nonary Games

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Spike Chunsoft Co., Ltd

منتشر کننده : Spike Chunsoft Co., Ltd

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Zero Escape The Nonary Games

به روز رسانی :

96/02/09 آپدیت جدید اضافه شد
  • 1 replies
    1. فرهاد says:

      علاقهمندان به بازی فکری این بازی رو از دست ندن . فوقالعادست من قبلا اینو روی nintendo ds بازی کردم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *