دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی 10,000,000 – PC

بازی 10,000,000 یک بازی زیبا و مهیج در سبک بازی های اکشن و ماجرایی است. این بازی در کنفرانس های مختلف برنده جوایز زیادی شده است و طرفداران زیادی دارد. شما در این بازی باید با هیولاها و دشمنان خود مبارزه کنید و آنها را از بین ببرید. در این بازی سلاح های مختلفی در اختیار کاربر قرار می گیرد. شما باید از این سلاح ها در مکان مناسب خود استفاده کنید. هر یک از دشمنان شما دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. بنابراین برای از بین بردن هر کدام از آنها شما نیاز به سلاح و امکانات خاصی دارید. با پیش روی در این بازی و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف جوایزی به شما داده میشود که می توانید از آنها برای خرید سلاح ها و یا بالا بردن توانایی و مهارت های خود استفاده کنید.

سایر مشخصات بازی: گیم پلی بسیار ساده و روان و در عین حال دوست داشتنی این بازی به شما کمک می کند تا در هر سیستمی آن را اجرا کنید. گیم پلی این بازی شما را یاد کنسول های بازی نسل اول و دوم می اندازد. این بازی در عین سادگی بسیار سرگرم کننده است و می تواند مخاطبین مختلف با هر نوع سلیقه ای را ساعت ها سرگرم کند. همچنین شما در این بازی می توانید نیروی هیولاها و دشمنانی را که با آنها می جنگید را با از بین بردن و کشتن آنها به دست آورید. اگر علاقه مند به این سبک از بازی ها می باشید بازی 10,000,000 را از دست ندهید.

10,000,000.center

مشخصات بازی 10,000,000:

نام بازی :  10,000,000

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : EightyEightGames

منتشر کننده : EightyEightGames

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

10,000,000

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *