دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی 1943Deadly Desert – PC نسخه TiNYiSO

جنگ جهانی دوم با آن نبرد های سنگین و طاقت فرسا در بیابان های این دنیای بزرگ در انتظار شماست! بازی 1943Deadly Desert شما را به عنوان رهبر یک گروه نظامی معرفی خواهد کرد که در آن شما باید به مهارت های رهبری خود اتکا کنید و سعی کنید تا با استفاده از آنها، افراد خود را زنده نگه دارید تا بتوانید در نبردهای آتی با دشمنان بیشتری بجنگید. از طرفی صحرا برای نیروهای شما جای مناسبی نیست و آنها توان رزمی کمتری نسبت به جنگ شهری و جنگ در دشت های سرسبز دارند. سوال اصلی اینجاست: آیا شما می توانید در یکی از سخت ترین نبرد های تاریخ پیروز میدان باشید؟

سایر توضیحات: بازی 1943Deadly Desert یک بازی استراتژیک است که در آن شما به صحرای Fox خواهید رفت که نیروهای نازی و انگلیسی با یکدیگر روبرو خواهند شد. بازی 1943Deadly Desert توسط شرکت  HandyGames برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است. لازم به ذکر است که این بازی به صورت Turn-Based است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

1943Deadly Desert center

مشخصات بازی 1943Deadly Desert :

نام بازی : 1943Deadly Desert

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : HandyGames

منتشر کننده : HandyGames

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

1943Deadly Desert

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *