دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Absoloot – PC

بازی Absoloot یک بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های اکشن و ماجراجویانه است. این بازی یک بازی با مکانیک بازی آشنا است که شما را به مقابله ی سرگرم کننده از چهار طرف متضاد (باستان شناسان از Winfield، Hellocreeps، Kwade Bende، P.R.M.D.) قرار می دهد. هدف این بازی رویارویی یک گنج است! هر تیم تلاش می کند تا گنج دیگران را بدست آورد. شما باید حمله کنید و محافظت کنید، فرار کنید و تعقیب کنید، مقابله کنید و گنج خود را بدست آورید. این بازی دارای چندین حالت بازی (کلاسیک و ویژه) است. شما با deathmatch، شکار گنج، قتل پادشاه و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد. همه این ها بر روی ده ها نقشه قرار می گیرند، هر کدام از آنها به مکان تیم (سالن، قلعه، گوسفند، هرمی) اشاره می کند.

سایر مشخصات بازی: هر طرف مبارزه دارای سه قهرمان است که می تواند برای بازی انتخاب شود. هر قهرمان دارای سلاح و ویژگی های جسمانی (سرعت، سلامت و دیگر موارد) است، بنابراین انتخاب یک قهرمان یا دیگر می تواند بخشی از تاکتیک های شما در حالت های مختلف رقابت باشد. اما فراموش نکنید که مهمات و سطح سلامت خود را در نظر داشته باشید! این بازی برای شما و سرگرم کننده است و برای بازی با دوستانتان در یک کامپیوتر یا دو، سه یا چهار سیستم طراحی شده است. لطفا توجه داشته باشید که برای بازی سه یا چهار بازیکن در یک رایانه شما باید یک بازی یا دو یا چند بازی داشته باشید. همچنین بازی پشتیبانی چند نفره آنلاین برای مبارزه با بازیکنان دیگر از راه دور باید مورد توجه باشد.

Absoloot.center

مشخصات بازی Absoloot:

نام بازی :  Absoloot

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Latinas Tomatos

منتشر کننده : Dagestan Technology

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Absoloot

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *