دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ace Fishing Wild Catch v5.6.2

Ace Fishing Wild Catch

ماهیگیری به عنوان یک ورزش بسیار جذاب و در عین حال آرامش بخش است و افراد بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و اوقات فراغت خود را با ماهی های مختلف می گذرانند. در این میان، شرکت های مختلف بازی سازی نیز در صدد هستند تا این ورزش و حرفه بسیار جالب را در قالب بازی های کامپیوتری یا پلتفرم موبایل به کاربران عرضه کنند تا آنها نیز بتوانند به صورت مجازی از این ورزش لذت ببرند. شرکت بازی سازی Com2uS USA نیز با ارائه عناوین مختلف برای این بازی توانسته است تا تا حدودی شبیه سازی دقیقی از این بازی ارائه کند جدیدترین عنوان این بازی ها با نام Ace Fishing Wild Catch برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است. تاکنون بیش از 50 میلیون کاربر اندرویدی این بازی بسیار زیبا را از گوگل پلی دانلود کرده اند. این بازی به دلیل گرافیک بسیار زیبا همراه با صحنه ها و افکت های بسیار واقعگرایانه و همچنین کنترلرهای بسیار ساده توانسته است تا نظر مثبت بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. در بازی 

Ace Fishing Wild Catch

بدون شک شما با یک بهشت نهفته یعنی دنیای زیر آب روبرو خواهید شد. دنیایی پر از شگفتی و طراوت همراه با جانداران مختلف که هر کدام رنگ و شکل و حرکت های خاص خود را دارند. در این بازی شما با استفاده از کنتلرهای بسیار ساده و لمسی به ماهیگیری مشغول می شوید. این بازی همچنین می توانید برای افراد تازه کار شروع خوبی باشد چرا که می توانید از فیلم ها آموزشی و نکات جالب ماهیگیری در حین بازی استفاده کنید و اوقات فراغت خود را با استفاده از یک ورزش سالم و جذاب پر کنید.

ویژگی های اصلی بازی Ace Fishing:

ماهیگیری بسیار آسان

گرافیک بسیار واقعی و جذاب همراه با حرکات مختلف ماهی ها در مواقع شکار شدن

گیم پلی بسیار زیبا و جذاب

قابلیت ماهیگیری در مناطق مختلف از آمریکا تا چین و شکار ماهی های مختلف و اختصاصی هر منطقه

قابلیت بهبود قدرت و دقت قلاب ماهیگیری با استفاده از امتیازات کسب شده

فیزیک بسیار پویا و جالب

نام: Ace Fishing Wild Catch
حجم فایل: 88 مگابایت
شرکت سازنده: Com2uS
ورژن: v5.6.2
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
سبک بازی: اسپرت
مناسب برای گروه سنی: 12 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1399/05/11 نسخه v5.6.2 اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *