دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Adera v0.0.56 برای اندروید + مود

Adera در این بازی Jane Sinclaire گردشگر و ماجراجوی بزرگ جهانی با بزرگترین چالش خود در سفرهایش در شهر گمشده و هیجان انگیز Adera مواجه شده است. او از علاقمندان به سفر و کشف رمز و رموز اشخاص و اشیا در سراسر جهان و ثبت این شگفتی ها در کتاب خود است. Jane از شما برای همراهی در یکی از سفر های بزرگ خود دعوت کرده تا در کنار تجربه حس هیجانی تکرار نشدنی به او در کشف شگفتی های این سرزمین رویایی کمک کنید. عجله کنید و بازی را شروع کنید. معماها را کشف و هوشیارانه آن ها را حل کنید و به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. مصنوعات پنهان را جمع آوری کنید و محیط را کشف کنید تا رموز  این تمدن جدید و بزرگ پیدا شود.

سایر مشخصات : این سفر بزرگ از جایی شروع می شود که پدربزرگ Jane حین مردن او را از وجود شهری گمشده در سرزمین های دور با خبر می سازد و از او می خواهد تا به آنجا سفر کرده و راز بزرگ این شهر را کشف کند. او تحت تاثیر حرف های پدربزرگش وارد این سرزمین می شود. معماها رفته رفته سخت تر خواهند شد و نیازمند فکری خلاق و هوشیار برای کشف رازها می باشد. خوب فکر کنید و به Jane در این راه کمک کنید. اشیای موجود در مسیر به شما در حل معما کمک خواهند کرد. آن ها را شناسایی کرده و پیش بروید.

Adera.center

ویژگی های بازی Adera :

– طراحی گرافیکی سه بعدی و منحصر به فرد بازی

– جلوه های صوتی جذاب برای جلب توجه کاربر

– به چالش کشیدن ذهن شخص در کنار حس هیجانی بزرگ

– تجربه شگفت انگیز سفری رویایی

– کشف رمز و رموز و آشنایی با سبک زندگی اشخاص در زمان های دور

Adera

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *