دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ADR1FT – PC نسخه STEAMPUNKS

بازی ADR1FT یک بازی زیبا و جذا و مهیج در سبک بازی های ماجرایی است. ADR1FT یک تجربه شخصی اول شخص (FPX) است که به داستان یک فضانورد و خطرات پیش روی او در فضا می پردازد. به طور صریح در میان سقوط یک ایستگاه فضایی تخریب شده بدون حافظه و لباس EVA به شدت آسیب دیده که به آرامی اکسیژن ار آن نشت می کند موضوع بازی است. تنها بازمانده تلاش می کند برای تعیین علت وقوع یک پدیده فاجعه بار که زندگی همه را تهدید می کند، دست و پنجه نرم کند. بازیکن مبارزه می کند تا با کشف خرابی منابع ارزشمند، زنده بماند و از چالش های یک محیط بی قید و شرط برای تعمیر آسیب دیده EEV بیرون بیاید و با خیال راحت به خانه برسد.

سایر مشخصات بازی: با اینکه Adr1ft در بخش بصری کاملا بی‌نقص عمل می‌کند، اما در بخش‌های دیگر نتوانسته این شیوه را پیش گیرد و با مشکلات اساسی رو به رو است. بخش اصلی هر بازی ویدیویی گیم‌پلی آن است و باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت. مخصوصا بازی‌های مستقل که توسعه‌دهندگان آن‌ها، اصل سرگرمی را هدف اصلی آثار خود قرار می‌دهند. اما Adr1ft برخلاف دیگر بازی‌های مستقل گیم‌پلی بسیار ضعیفی دارد و بیشتر شبیه فرد نابینایی عمل می‌کند که می‌خواهد هرطور که شده بدون عصای مخصوص راه خود را به سمت خانه پیدا کند.

ADR1FT.center

مشخصات بازی ADR1FT:

نام بازی :  ADR1FT

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : مارس 2016

شرکت سازنده : THREE ONE ZERO

منتشر کننده : 505 Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

ADR1FT

  • 2 replies
    1. محمد says:

      با عرض سلام و احترام من توی اجرای بازی با این خطا مواجه میشوم:
      .Failed to create license directory! Please check Steam path and Run As Admin
      برای رفع مشکل باید چه کاری بکنم؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        بازی رو بصورت run as admin اجرا کنید. ا
        ر باز هم مشکل داشتید، لانچر استیم رو نصب کنید و داخلش لاگین کنید و بعد بازی رو اجرا کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *