دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی AdVenture Capitalist v6.1.1 برای اندروید و iOS + مود

AdVenture Capitalist به دنیای پول و تجارت و سرمایه سرمایه گذاری خوش آمدید. اگر شما از علاقمندان به تجارت و کسب و کار و در آمد در کارهای پرسود هستید ماAdVenture  Capitalist را به شما پیشنهاد میدهیم. بازی AdVenture Capitalis یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کسب و کار و سرمایه گذاری در جهان می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا هر فکر اقتصادی و ایده کاری که در ذهن خود دارید را در این بازی بسیار مهیج عملی کنید. تمام جوانب کار را بسنجید، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید، مقدار سرمایه مورد نیاز را برآورد کنید و خود را برای شروع کار در دنیای واقعی آماده کنید. اگر به دنبال کسب وکار برای آینده خود هستید و میخواهید سرنوشت خود را با شغلی پرسود و درآمد تغییر دهید و زندگی آرامی داشته باشید AdVenture Capitalis بهترین بازی و بهترین کمک به شما در این زمینه خواهد بود.

سایر مشخصات : شما در این بازی میتوانید از علاقمندان و دوستان خود برای رقابت در این تجارت بزرگ دعوت کنید تا در کنار رقابت و هیجان با دوستان خود با سختی های کسب و کار خود آشنا شده و تجارت با آن ها را در دنیای  واقعی آغاز کنید. همچنین می توانید به استخدام کارکنان برای تجارت خود، تسلط بر بازار اصلی و همکاری با تاجران بزرگ برای کسب سود بالاتر بپردازید. این بازی که توانسته ده ها میلیون کاربر در سراسر دنیا داشته باشد محصولی از استودیوی Kongregate می باشد که اکنون در اختیار شما کاربران می باشد.

دانلود بازی AdVenture Capitalist

ویژگی های بازی AdVenture Capitalis :

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و جذاب  برای جلب توجه بازیکنان

– در دسترس بودن ایده های فکری کارآمد برای شروع کسب و کار واقعی در دنیای واقعی

– قابلیت  رقابت و تجارت در چند زمینه مختلف برای آشنایی با موانع و نقاط قوت در تمام زمینه ها

– کسب در آمد و ذخیره آن برای ارتقای توانمندی های خود در بازی

– دارای گیم پلی اعتیاد آور و جذاب

AdVenture Capitalist

به روز رسانی :

1396/11/17 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *