دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی After Rain Phoenix Rise – PC

After Rain Phoenix Rise یک جنگجوی جوان قبل از اینکه بخاطر از دست دادن پدرش دچار رنج و درد شود، از یک فاجعه بزرگ که باعث نابودی تمدن بشری می باشد خبر داد که در حال نزدیک شدن است. Gideon Cole پر از خشم و غضب است. او از قلب Badlands صعود می کند تا سفری بسیار خطرناک را که در بیابان های وحشتناک جریان دارد آغاز کند. سفری به امید نابودی دشمن که خود را مانند خدا می داند. حال زمان آن فرا رسیده که خط پایانی بر فرومانروای بیابان ها و همه آنچه به او تعلق دارد گذاشته شود. وارد وحشتی شوید که در دره Nod در انتظار دشمن است. راه خود را در میان شهر Big Iron پیدا کنید تا بتوانید در نبردی حساب شده بشریت را نجات دهید! وارد بازی دو بعدی و اکشن After Rain Phoenix Rise شوید و در نبردی فوق العاده دشمن را از پای درآورید.

سایر مشخصات : بازی After Rain Phoenix Rise شما را وارد دنیایی می کند که نیروهای قدرتمند در تاریکی تلاش می کنند روز دیگری را ببینند و ضعیف ترها توسط قوی ها و دسته آنها نابود می شوند. هوا غیر قابل تنفس شده است، آب آشامیدنی کمیاب شده است و ذرات خونخوار روی جان موجودات زنده به جشن و سرور می پردازند! حال نوبت شماست تا دوباره همه چیز را به حالت قبل و زمان های خوب و خوش بازگردانید. بنابراین شمشیر خود را تیز کنید و خود را برای یک ماجراجویی بزرگ و عظیم آماده کنید.

After.Rain.Phoenix.Rise.center

مشخصات بازی After Rain Phoenix Rise :

نام بازی : After Rain Phoenix Rise

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 15Dec, 2017

شرکت سازنده : DV8Games

منتشر کننده : DV9DESIGN

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

After Rain Phoenix Rise

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *