دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Age of Kings v2.75.1 برای اندروید و iOS

Age of Kings اگر از بازی های استراتژیک دیگر خسته شده اید وقت آن رسیده است که Age of Kings را امتحان کنید! از سرزمین ها و قلمروهای خود با ارتش پرقدرت و قهرمانان خود دفاع کنید. جنگ به قهرمانان نیاز دارد! جنگجویان بی شماری را در اختیار خود بگیرید و قهرمانان بزرگ را جذب کنید تا از آنها برای ساخت امپراطوری خود بهره ببرید. شما باید به قهرمانان خود اعتماد کنید و با آنها دور یک میز بنشینید و با مشورت آنها به طرح ریزی استراتژی جنگی خود بپردازید! همچنین به آنها اجازه دهید شهر را مدیریت کنند و به نیروهای زیر مجموعه خود فرمان دهند! در این بازی شما می توانید با دوستان خود در سرتاسر جهان متحد شوید و ارتش خود را تقویت کنید و گسترش دهید و تمام دنیا را فتح کنید. بجنگید و فتح کنید و از غنائم جنگی به نفع خود و ارتش خود استفاده کنید و روز به روز بزرگتر و پرقدرت تر شوید. تمام مهارت های خود را افزایش دهید، نه فقط مهارت های رزمی و نظامی بلکه مهارت های مدیریتی خود را نیز تقویت کنید!

سایر مشخصات : داستان این بازی به قرون وسطا برمیگردد. زمانی که نژادهای مختلف درحال تشکیل حکومت خود هستند. در این بازی نژادهای مختلف از قبیل بریتانیایی ها، توتن ها، چینی ها، ژاپنی ها و… وجود دارند که هرکدام شیوه ها و استراتژی های منحصر به خود را دارند. شما در ابتدا باید شهر خود را بنا کنید و سپس برای دفاع از زیر ساخت ها و مردم خود به تجهیز و تقویت نظامی خود بپردازید. این بازی پر طرفدار و متفاوت محصولی از شرکت Elex می باشد که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا را به خود مشغول کرده است.

دانلود بازی Age of Kings

ویژگی های بازی Age of Kings :

– مبارزات آنلاین

– متحد شدن با کاربران دیگر

– قابلیت ساخت برج ها و قلعه های متعدد و مختلف

– جذب و به کارگیری سربازان مختلف

– مشورت با نیروهای قدرتمند خود

– گرافیکی زیبا و صداهایی با کیفیت و هیجان انگیز

Age of Kings

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *