دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ALASKA – PC نسخه PLAZA

ALASKA بازی ALASKA یک بازی بسیار جذاب و متفاوت در سبک بازی های ماجراجویی می باشد که شما را به دنیای یک مرد ساکن در آلاسکا می برد. این بازی شما را به مدت یک هفته وارد زندگی مردی می کند که در شهری کوچک بر فراز کوه های بلند زندگی می کند. این شهر کوچک از 5 خانواده تشکیل شده است که در کنارهم زندگی می کنند. آنها همگی باهم در کنار رودخانه به ماهیگیری می پردازند، روی دریاچه های یخ زده اسکی می کنند، هر چه را شکار می کنند با یکدیگر به اشتراک می گذارند و از زندگی در کنار یکدیگر لذت می برند. اما زندگی روزمره آنها با یک اتفاق تغییر می کند! تغییر از زمانی آغاز می شود که در باند فرودگاه شهر یک جنازه پیدا می شود…

سایر مشخصات : بازی ALASKA یک داستان بسیار جذاب دارد که شما حدس میزنید قاتل می تواند تا انتهای بازی در کنار شما باشد و حضور داشته باشد. داستان بازی آلاسکا با دارا بودن پیچ و تاب های بسیار می تواند یک بازی هیجان انگیز باشد. شما بازی را در حالی شروع می کنید که یک زندگی ساده در آلاسکا دارید. شخصیت اصلی ما Blake، در حال گرفتن همسرش است که  فرار کرده و او را ترک کرده است. بعد از کش و قوس های فراروان Blake تصمیم میگیرد در کنار سایر همسایگان در آرامش زندگی کند تا اندکی از درد و رنج هایش کاهش یابد. در همین گردش ها و تفریحات است که ناگهان با جنازه ای روبرو می شوند و… . اگر دوست دارید که داستان را کاوش کنید بهتر است هرچه زودتر وارد بازی شوید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

ALASKA.center

مشخصات بازی ALASKA :

نام بازی : ALASKA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 22Feb, 2018

شرکت سازنده : Wreck Tangle Games

منتشر کننده : Wreck Tangle Games

سبک بازی : ماجراجویی ، شبیه سازی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

ALASKA

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *