دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی All You Can Eat – PC

بازی All You Can Eat یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های ماجرایی است. کنترل یک قهرمان مدرن از زمان های قدیم مورد توجه بوده است بسیار جذاب خواهد بود.در این بازی مردی بسیار تنبل وجود دارد که تصمیم گرفت است از کار خود خارج شود و فقط زندگی خود را در یک رستوران خوب با غذاهای تمام عیار صرف کند. با گذشت سالها، طبیعت آزادسازی آن افسانه می شود، اما پس از آن یک فاجعه رخ می دهد. غذا در حال تمام شدن است! آیا قهرمان ما در نهایت می تواند این مشکل بزرگ را حل و فصل کند و با کار منظم زندگی خود را تغییر دهد؟ هرگز!! در تلاش برای حوادثی که با طنز، ناراحتی و اختلاف نظر به وجود می آید، به دنبال راه حلی برای مشکلات زندگی خود به آن سوی شهر می رود.

سایر مشخصات بازی: در این بازی شخصیت هایی که وجود دارند عبارتند از: خودتان، پدر شما که تنها دوست شما است. او علاقه ی بسیاری برای شکار موجودات خزنده دارد (اما این کار به درد شما نمی خورد). مدتی قبل زمانی که مدیرعامل یک شرکت Megaslimy و شهردار هر تیمی به انجام برخی از کارها می پرداخت، این طرح به نوبه خود یکی از یزرگترین طرح هایی بود که می خواستند آن را کلید بزنند. این بازی طرفداران زیادی دارد. آیا شما می توانید کار خود را در این بازی به خوبی به اتمام برسانید؟

All.You.Can.Eat.center

مشخصات بازی All You Can Eat:

نام بازی :  All You Can Eat

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Gamechuck

منتشر کننده : Gamechuck

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

All You Can Eat

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *