دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Amberskull – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

Amberskull در گوشه ای از یک اتاق تاریک و متروک و غبار گرفته، یک تلوزیون قدیمی که تعدادی نوار VHS در کنار آن می باشد با سرو صدا و فراخواندن شما،  با شما تماسی برقرار می کند! خود را برای سفری در میان جنگل های تاریک و تیره، سرزمین های یخ زده، اقیانوسی سراسر رمز و راز و وسایل و امکانات رها شده، آغاز کنید و به ماجراجویی بپردازید تا بتواند از حقایق پرده بردارید. در مکانی که وارد می شوید هر چیزی را که می بینید در پرده ای از رازها و معماها پوشیده شده اند… مراقب باشید زیرا هر آنچه می بینید آنگونه که به نظر می رسند نیستند! شما در بازی Amberskull در دنیایی از رازها و معماها گرفتار شده اید که المان های موجود در بازی با ترساندن شما کارایی ذهن و فکرتان را کاهش می دهند. بنابرین بسیار مراقب باشید و دقت کنید.

سایر مشخصات : در بازی Amberskull شما با ترس های فراوانی مواجه می شوید که باعث می شود ضربان قلبتان بالا رود و هیجان بسیار زیادی به شما القا شود. در این بازی با مکان های بسیار متفاوتی روبرو خواهید شد که هر کدام از آنها حس و چالش های ویژه خود را دارد. کل بازی یک معمای بسیار بزرگ می باشد که در انتظار شماست. انتظاری که انتظار دارد معما حل شود و این مهم دست یافتنی نیست مگر توسط شما. بعد اتمام یک مرحله و منطقه می توانید ورژن بالاتر از آن را باز کنید و با چالشی دشوارتر و سخت تر روبرو شوید. مجموعه های مخفی بازی را کشف کنید و در میان آنها قدم برنید و پیش بروید…

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Amberskull.center

مشخصات بازی Amberskull :

نام بازی : Amberskull

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 13Apr, 2018

شرکت سازنده : Charlie Behan

منتشر کننده : Charlie Behan

سبک بازی : اکشن ، ترسناک

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Amberskull

به روز رسانی :

1397/01/30 آپدیت 1 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *