دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Among the Heavens – PC

جایی در جهان سحر و جادو دو دوست صمیمی تصمیم گرفته اند تا یک رستوران قدیمی را به یک کافه زیبا تبدیل کنند . شما در بازی Among the heavens در نقش Cid هستید و با گیم پلی سریع و سرگرم کننده مشغول ارائه خدمات جادوئی به مهمانان و پذیرائی از آن ها هستید تا با راهنمایی مهمان ها و کمک به آنان انعام دریافت کنید و این انعام ها را با جمع آوری در ساخت رستوران , تجهیزات و امکانات جدید صرف کنید تا با گسترش کار ها درآمد بیشتری داشته باشید . شما باید تمام تلاش خود را کرده و دوستتان را در تحمل مشکلات کسب و کار کمک کنید . در این بازی مدیریت زمان با کاراکتر های جالب و شگفت انگیزی ملاقات خواهید کرد که هر کدام شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند و با رسیدگی به کارهایشان تجربه های جدیدی خواهید داشت . با انجام سریع دستوارت مشتریان و خدمت سحرآمیزی بازدید کنندگان سعی کنید رضایت آن ها را جذب کنید تا انعام بیشتری به دست آورید .

سایر مشخصات بازی: این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفرار این کمپانی بازی سازی می باشد که در برخی از همایش های بازی های رایانه ای نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان بوده و شما می توانید پس از چند دقیقه بازی تمام گیم پلی آن را به خوبی فراگیرید. این بازی دارای محیط های مختلف و همچنین موسیقی بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نگه دارد.

Among.the.Heavens.center

مشخصات بازی Among the Heavens:

نام بازی :  Among the Heavens

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Jetdogs Studios”,”CorePunch Gamestudio

منتشر کننده : Jetdogs Studios

سبک بازی : فکری

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Among the Heavens

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *