دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Apex Construct – PC

Apex Construct در Apex Construct به آینده سفر کنید. جایی که در آن ربات ها به صورت بی رحمانه در نتیجه آزمایشات بشر پرسه می زنند و جولان می دهند. این موجودات مصنوعی و ساخته شده به دنبال تسلط و چیره شدن بر دنیای خود هستند. شما باید با استفاده از عقل و توانایی های مبارزه خود به صورت همزمان برای زنده ماندن استفاده کنید. این بازی در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی می باشد که شما به عنوان نقش اول بازی ایفای نقش می کنید. سرنوشت نسل انسان ها به شما وابسته است! هنوز آخرین انسان زنده می باشد و نفس می کشد! به دنیایی زیبا و در عین حال خطرناک قدم بگذارید. جایی که دو قدرت بزرگ در درگیری با یکدیگر گیر کرده اند و همچنان درگیرند.

سایر مشخصات : در بازی Apex Construct شما به عنوان تنها انسان زنده باید بسیاری از مناطق مخفی و کشف نشده را جستجو و به حل معماها بپردازید و به تدریج پی ببرید که چه چیزی باعث انقراض نسل انسان ها و موجودات شده است. از سیستم سلاح های انعطاف پذیر با کارایی و دقت بسیار عالی استفاده کنید تا با مجموعه ای گسترده از موجودات مصنوعی که توسط Mothr ایجاد شده اند، درگیر شوید. هر ماموریتی را از پایگاه قابل تنظیم خود آغاز کنید تا مسیرهای کشف نشده را بیابید و ادامه دهید. منابع به دست آمده را صرف تقویت و به روز کردن تجهیزات جنگی خود کنید و دستاوردهای خود را به رخ دیگران بکشید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

Apex.Construct.center

مشخصات بازی Apex Construct :

نام بازی : Apex Construct

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 20Mar, 2018

شرکت سازنده : Fast Travel Games

منتشر کننده : Fast Travel Games

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Apex Construct

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *