دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ARK Survival Island Evolve 3d v1.19 برای اندروید و iOS + مود

ARK Survival Island Evolve سلام به بازماندگان! شما جزیره ای هینجان انگیز پر از دایناسور را کشف کرده اید. شما باید به دنبال غذا، وسایل دست ساز، ابزارها و مسلح کردن خود باشید. در طول تشنگی ها و گرسنگی ها شما همواره به شدت احساس تنهایی می کنید. شما باید دیوانه شوید! همه اینها به خاطر این است که شما باید از دایناسور نازپرورده خود مراقبت کنید. هر دایناسوری می تواند اهلی شود اما در ابتدا باید یک دانیاسور کوچک را اهلی کنید! دگرگونی های طبیعی زمین به پایان رسیده و همه چیز تغییر کرده است. روزی روزگاری یک انسان بر طبیعت حکومت کرد اما طبیعت پیروز شد و هیچ انسانی باقی نماند. و بازماندگان دلیلی برای هستی شدند. از آنها مدارک، وسایل دست ساز، ابزار آلات و لباس یافته شده است. همچنین سرپناه و مبارزه با جانوران متجاوز نیز وجود دارد. اینها تنها حیوانات گوشت خوار نیستند، اینها دایناسورها هستند.

سایر توضیحات : شما باید تا جزایر دور شنا کنید. شایعه ای مبنی بر گرم و امن بودن آن جزایر وجود دارد. جزایری مملو از منابع و غذا. اما یک طوفان سهمگین قایق را غرق می کند و شما در یک جزیره خشک از خواب بیدار می شوید. خورشید سوزان و گیاهان سبز امید را در دل شما روشن می کند. شما یک صندوق در همان ساحل پیدا می کنید. حال شما می توانید با تیکه هایی برای خود سرپناه بسازید. اگر علاقمند به بازی های سبک بقا هستید حتما این بازی را امتحان کنید. این بازی جذاب و فوق العاده کاری است از شرکت Pride games Studio که علامندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

دانلود بازی ARK Survival Island Evolve

سایر ویژگی های بازی ARK Survival Island Evolve :

-برای تهیه چوب شروع به بریدن درختان کنید

-سلاح های دست ساز خود را برای مقابله با حیوانات وحشی تقویت کنید

-از گرسنگی نمیرید! هرچیزی را که می توانید بخورید جمع آوری کنید.

-منتظر چیزی نباشید، خودتان را تقویت کنید، وسایل دست ساز مفید بسازید.

-حواستان به سلامتیتان باشد!

ARK Survival Island Evolve

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *