دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Armor Clash 2022 – DOGE/FitGirl برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Armor Clash یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های استراتژیک است که امکانات کلاسیکی نظیر ساخت پایگاه و نیز آموزش نیرو را در اختیار شما قرار می دهد. بازیکنان می توانند وواحد های جنگی مدرنی نظیر M1A2 و T-14 را انتخاب کنند تا یک لشگر بسیار قدرتمند را سازماندهی کنند. با استفاده از ویژگی های موتورهای بازی سازی قدرتمند موجود در بازار، این بازی توانسته تا افکت های تصویری و بصری بسیار خوبی را به گیمر عرضه کند بطوریکه ناوبری و جنگ با دشمنان می تواند بسیار لذت بخش و سراسر هیجان باشد. علاوه بر اینها، بازیکنان شاهد تغییر روز و شب هستند و این مسئله بدون شک در کیفیت بازی و نیز نحوه چینش و انتخاب نیروها نیز اثر خواهد گذاشت و بازیکنان را مجبور می کند تا برای حملات خود برنامه ریزی داشته باشند و از این رو بازی یکنواخت نخواهد شد.

سایر توضیحات: بازی Armor Clash عنوانی جدید در سبک بازی های قدیمی است که شما را با دنیایی متفاوت و جدید آشنا خواهد کرد. این بازی از فیزیک بسیار قدرتمند و واقعگرایانه ای برخوردار است از این رو صحنه های نبرد بسیار خاصی را می آفریند. بازی Armor Clash توسط شرکت Windforce برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است

Armor Clash

نام: Armor Clash
شرکت سازنده: Windforce
ورژن: 2022
نسخه: DOGE/FitGirl
آپدیت: 22 خرداد 1401
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: شبیه ساز - استراتژیک
منتشر کننده: Windforce
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/03/22 نسخه Armor Clash 2022 - FitGirl اضافه شد.
  • 2 replies
    1. Ali says:

      The version of this file is not compatible with the version of Windows you’re running. Check your computer’s system information to see whether you need an x8۶ (32-bit) or x64 (64-bir) version of the program, and then conteact the software publisher.
      سلام خسته نباشید.این خطا میاد فایل isoنبود خودش نصب شده بود کرکم‌ نداش!راهنمایی کنید لطفا

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        با سلام و تشکر،
        ویندوز رو ریستارت کنید و دوباره امتحان کنید اگر بازهم همین ارور رو نشون داد یعنی این بازی فقط روی ویندوز های 64 بیت اجرا میشه.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *