دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Assoluto Racing v1.19.2 برای اندروید و iOS + مود

Assoluto Racing بازی Assoluto Racing یک بازی بسیار جذاب و زیبا در سبک شبیه ساز بازی ها و مسابقات اتومبیل رانی است که با عنوان “نسلی جدید در ارائه بازی های شبیه سازی اتومبیل” ارائه شد. اگر مدت هاست که به دنبال یک بازی شبیه ساز اتومبیل هستید که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار باشد بدون شک بازی Assoluto Racing یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. در این بازی شما می توانید در 2 سبک مختلف به بازی بپردازید: یکی تست گواهینامه و دیگری مسابقات اصلی. در حالت تست گواهینامه شما باید به بهبود کیفیت و مهارت رانندگی خود بپردازید. مهارت ترمز و مهارت رانندگی! در حالیکه در مسابقات اصلی شما باید از این آموزه ها استفاده کنید و قدرت خود را محک بزنید. در این بازی شما می توانید از 20 نوع ماشین مختلف از شرکت های مطرح جهان نظیر Nissan, Honda, Mitsubishi Motors and Peugeot انتخاب های متعددی داشته باشید. رانندگی در این بازی بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. اگر بار اول شکست خوردید ناراحت و مایوس نشوید و تلاش خود را برای بهتر شدن ادامه دهید.

سایر توضیحات: بازی Assoluto Racing یکی از بازی ارائه شده برای پلتفرم های اندروید و iOS است که توسط شرکت بازی سازی Infinity Vector Ltd ارائه شده است. گرافیک این بازی بسیار عالی طراحی شده است و ممکن است در نگاه اول شما را به یاد بازی real racing 3 بیاندازد. فیزیک این بازی از نقاط قوت این بازی محسوب می شود چرا می توانید صحنه های رقابت های مختلف را برای شما بازسازی کند. از طرحی کنترلرهای بسیار ساده این بازی باعث می شود که این بازی بسیار سرگرم کننده باشد.

دانلود Assoluto Racing جدید

ویژگی های اصلی بازی Assoluto Racing:

 – شبیه سازی بسایر دقیق مسابقات اتومبیل رانی با استفاده از جدید ترین تغییرات این مسابقات

 – خودرو های بسیار خوب و با کیفیت از بهترین برند های خودروسازی جهان همراه با لایسنس معتبر

 – فیزیک بسیار خوب و پویا همراه با طراحی بسیار واقعگرایانه

 – کنترلرهای بسیار خوب و دقیق همراه با سادگی

 – جزئیات بسیار دقیق طراحی با استفاده از ابتکارهای بسیار عالی

 – صداگذاری بسیار حرفه ای و جذاب

 – و …

Assoluto Racing

به روز رسانی :

1396/11/26 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *