دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Atomic Fighter Bomber v1.20 برای اندروید

Atomic Fighter Bomber این بازی بسیار ساده و خوشرنگ و لعاب در سبک بازی های Arcade می باشد که توانسته با ایجاد محیطی راحت و جذاب توجه علاقه مندان به این سبک را به خود  جلب کند و همین امر باعث شد تا Atomic Fighter Bomber را تقدیم شما کنیم. شما باید در این بازی با موجی از حمله های تجهیزات دشمن شامل تانک ها، ضد هوایی ها، موشک باران ها، هلیکوپترها، ماشین آلات تیرانداز و جت های جنگنده مبارزه کنید! شما باید به نابود کردن متجاوزین و مغلوب کردن تجاوزات آنها بپردازید. این کار را می بایستی با حکم آتش، بمب ها، حمله های موشکی، موشک های بالستیک و یا بمب افکن های اتمی MOAB انجام دهید!

سایر مشخصات : از ویژگی های بارز این بازی جذاب خصوصیات و مشخصه های فیزیکی بمب های مورد استفاده می باشد که شبیه به واقعیت طراحی شده اند. همچنین خصوصیات نیروی هوایی، تجهیزات نظامی به روز، هواپیماهای جنگنده مختلف که ویژگی خاص خود را دارند، انفجارهای حماسه ساز، صدای انفجارهای هسته ای و بسیاری دیگر که همگی به واقعیت نزدیک بوده و شبیه می باشند! یکی دیگر از جنگ افزارهای جالب موجود در این بازی راکت ها و بمب های حساس به حرارت می باشد که می توانید از آنها برای رسیدن به اهداف خود در موقعیت مناسب استفاده کنید. این بازی زیبا و درعین حال ساده محصولی از استودیوی Top Secret Developments می باشد که می توانید شما هم از زیبایی های آن لذت ببرید.

دانلود بازی Atomic Fighter Bomber

ویژگی های بازی Atomic Fighter Bomber :

– رقابت با تمام خلبان های سراسر دنیا و مقایسه خود با آنها

– القای حس مهین پرستی در دفاع از خاک خود در سراسر بازی

– دارای 4 هواپیمای جنگی مختلف

– شبیه سازی بسیار عالی انفجارها و صداهای آنها

– امکان ارتقای تجهیزات جنگنده خود به سطوح بالاتر

– بازی کاملا رایگان می باشد.

Atomic Fighter Bomber

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *