دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Awaken – PC

بازی Awaken یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های ماجرایی است. Awaken در دنیای زیبا طراحی شده و تنها برای VR طراحی شده است، Awaken یک بازی ماجرایی فریبنده و تجربه موسیقی ریتمیک از شرکت Blueprint Reality است که در Q1 2017 به HTC Vive و Oculus Rift وارد شده است! شما در این بازی در آستانه یک شروع جدید هستید. شما باید جهان را بیدار کنید. زیرا در تاریکی خیلی طولانی گرفتار شده است. شما باید از قدرت خود برای هدایت نور استفاده کنید. همانطور که انرژی را مهار می کنید. شما گارد را بیدار خواهید کرد. با هم می توانید تاریکی را به عقب بر گردانید و دوباره جهان را در نور بشورید. و سپس زندگی را به تمام موجودات جهان برگردانید.

سایر مشخصات بازی: از جمله ویژگی های جذاب این بازی می شود به نکات مقابل اشاره کرد: محیط های زیبا و هیجان انگیز. کمپین در سراسر 5 جهان با بیش از 100 سطح برای حل وجود دارد. (با بیش از 30 در دسترسی اولیه)، درگیر شدن در بازی جنبشی ماجرایی با دستکاری های زیبا و جذاب در آن، حالت ایجاد سطح: ایجاد و به اشتراک گذاری داستان خود با یک انجمن آنلاین از دیگر گیمرها، تلاش برای از بین بردن تاریکی، صداهای موسیقی پویای ایجاد شده توسط آهنگساز برنده جایزه جف ون دیک و همچنین ماجراجویی حماسی در یک جهان خیره کننده و فوق العاده که همگی به زیبا شدن این بازی کمک بسیاری می کنند.

Awaken.center

مشخصات بازی Awaken:

نام بازی :  Awaken

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Blueprint Reality Inc.

منتشر کننده : Blueprint Reality Inc.

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Awaken

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *