دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bastard – PC نسخه PLAZA

آیا تا به حال به خوب بودن فکر کرده اید؟ آیا فکر کرده اید که اگر در یک دور و زمانه بد، بخواهید خوب و عادل باشید، چه بهایی باید بپردازید؟ بازی Bastard یک بازی بسیار جذاب است که شما را در یک موقعیت حساس قرار خواهد داد. موقعیتی که شما در آن باید به این مسئله فکر کنید که چطور می توانید با تصمیم گیری های مناسب، درست زندگی کنید و به پیشرفت فکر کنید. در بازی Bastard همچنین نبردهای تاکتیکال نیز وجود دارند و شما باید با استفاده از نقشه های بسیار دقیق آنها را جلو ببرید. اما طبق سنت پیشین، سوال و جواب های مردم از حاکمشان طی سال ها تغییر نداشته است.

سایر توضیحات: بازی Bastard یک بازی استراتژیک و بسیار جذاب است که در آن شما باید تمام توان خود را به کار گیرید تا با تصمیم گیری های خوب و به موقع بتوانید سرنوشت مردم خود را خوب رقم بزنید. بازی Bastard توسط شرکت Aterdux Entertainment برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Bastard center

مشخصات بازی Bastard :

نام بازی : Bastard

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Aterdux Entertainment

منتشر کننده : Aterdux Entertainment

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Bastard

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *