دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Batman: The Enemy Within – The Telltale Series – Shadows Edition

Batman The Telltale Series یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Telltale Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . روایت بازی ، تفسیر تازه ای از جهانی است که در زمان فعلی در آن قرار داریم و سعی شده است تا هیچ مورد تکراری که در فیلم ، کمیک ها و یا حتی نسخه های بازی قببلی وجود دارد ، در این نسخه نیز دیده شود . گیم پلی بازی ، داستان چندین سال پس از آنکه بروس وین تصمیم می گیرد تا به عنوان بتمن سروسامانی به شهر گاتهام دهد ، روایت می شود . شبیه به بازی های گذشته Telltale ،  این نسخه نیز دارای روایت شاخه ای است و تصمیمات شما در طول بازی ، روند گیم پلی را مشخص می کند و همین مسئله باعث می شود تا پایان های مختلفی را گیمرها تجره کنند . این سری همچنین شامل دنباله های تحقیقاتی است که اجازه می دهد پلیر از مهارت های کارآگاهی بتمن برای پیشرفت داستان استفاده کند . این مجموعه از 5 قسمت تشکیل شده که هرکدام داستانی جذاب را روایت می کنند و توانایی و مهارت های شما را در طول بازی به چالش می کشند .

به روح شکست خورده بروس وین وارد شده , به عنوان شخصیت شوالیه تاریکی با عواقب مختلف روبرو شده و با انتخاب های مختلفی که پیش رویتان قرار دارد بازی را پیش ببرید . در این داستان جدید و خشونت آمیز از سازندگان برنده جایزه The Walking Dead شما با آیتم هایی مواجه هستید که سعی دارند جهان بروس وین را از بین ببرد و بار دیگر ثبات را در شهر گاتهام برهم زنند . اقدامات و انتخاب های شما سرنوشت بتمن را تعیین می کند . همانطور که گفته شد شما کنترل شخصیت بتمن را برعهده دارید اما اینبار کمی متفاوت است زیرا گرفتن تصمیمات مهم در شرایط بحرانی هر دو کاراکتر بتمن و بروی وین , بر دوش شما قرار دارد . مدیر عامل شرکت Telltale Games کوین برونر اعلام کرده است که زمان پخش به طور مساوی میان هر دو کاراکتر تقسیم خواهد شد ، هرچند گاهی اوقات این بازیکن است که انتخاب می کند که برای رسیدن به یک موقعیت در قالب کاراکتر Wayne یا به عنوان بتمن ظاهر شود .

نسخه Batman: The Enemy Within – The Telltale Series – Shadows Edition با کرک Codex اضافه شد.

نام: Batman The Telltale Series
شرکت سازنده: Telltale Games
تاریخ انتشار: 2019
زبان: انگلیسی
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: ماجرایی
منتشر کننده: Telltale Games
رمز فایل: www.download.ir
  • 3 replies
    1. شایان says:

      سلام . اسم تیر بازی رو زدید batman the enemy within در صورتی که در متن نوشتید batman the telltale series و عکس ها هم باز مال batman the telltale series هستند . اگه لطف کنید و بگید کدوم نسخه هست ممنون میشم

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        Batman: The Enemy Within نام اصلی بازی هست و The Telltale Series نام استودیو سازنده بازی.

        پاسخ دادن
    2. شاهین says:

      وای چقدر خووووب.. من خیلی وقته دنبال این بازی واسه ps4 هستم..الان داشتم batman animated series رو دانلود می کردم که یهویی چشمم خورد بهش که واسه دانلود گذاشتین..واقعا ممنون.. فقط من تاحالا واسه ps4 از کامپیوتر چیزی دانلود نکردم.. میشه یه توضیح بدین چجوری باید استفاده شه ؟ یعنی مثلا بریزیمش رو فلش بزنیم به دستگاه نصب میشه ؟ یه سوال دیگه اینکه این آپدیت که گذاشتین دانلودش اجباریه واسه بازی ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *