دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی گانگستری Big Time Gangsta v2.2.2 برای آیفون

خیابان های محله Mission Hill در بازی Big Time Gangsta بسیار کشنده و خطرناک هستند . هرچه سریع تر باید به فکر ساخت گروه گانگستر خود از سرسخت ترین سربازان خیابانی باشید . برای زنده ماندن در کوچه و خیابان های خطرناک شهر باید هر لحظه مراقب باشید و همچنین باید گروه های گانگستر دیگر را هم از بین ببرید , قبل از این که آن ها شما ار از بین ببرند . خرید و فروش مواد , تیر اندازی و سرقت تنها راه زنده ماندن و کسب درآمد است . شما باید اعضای گروه گانگستر خود را با سلاح های مرگبار مجهز کنید زیرا در این نوع مبارزات گانگستری خیابان تنها شلیک برای کشتن می تواند باعث زنده ماندن شما شود . شما باید تمام شهر را ساختمان به ساختمان , محله به محله , خیابان به خیابان تصرف کرده و قلمرو گانگستری خود را ایجاد کنید . انتخاب خود را از میان 7 گانگستر دیوانه بزرگ کنید و به آن ها نشان دهید که چه کسی رئیس است و درآمد های آن ها را بگیرید .

دانلود بازی Big Time Gangsta برای ios

ویژگی های بازی Big Time Gangsta :

– استخدام هفت گانگستر متمایز در طول بازی

– باز کردن homie های جدید با کسب Cred های خیابان یا افزایش سطح خود

– مجهز کردن اعضای باند گانگستری خود با سلاح های مختلف از جمله اسلحه های اتوماتیک , اسلحه های دستی , سلاح های درجه دار نظامی و …

– داری گرافیک سه بعدی با جلوه های صوتی زیبا

Big Time Gangsta

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *