دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bio Inc Biomedical Plague v2.871 برای اندروید و iOS + مود

Bio Inc Biomedical Plague بازی زیبا و جذاب Bio Inc Biomedical Plague یک شبیه ساز استراتژی و پزشکی می باشد که سرنوشت بیمار و قربانی در دستان شماست. شما باید سرنوشت قربانی را تعیین کنید. این کار باید با اضافه کردن و پیشرفت دادن بیماری در بدن فرد ایجاد شود. این بازی مانند سایر بازی ها نمی باشد که کسی را درمان کنید! شما باید با وارد کردن انواع ویروس ها به بدن فرد او را بیمار کنید و در نهایت باعث مرگ او شوید. این شمایید که با وارد کردن بیماری در شخص او را از پای در می آورید!! این بازی که دارای گیم پلی بسیار اعتیاد آور می باشد توانسته نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به خود جلب کند.

سایر مشخصات : بازی Bio Inc Biomedical Plague حقیقتا یک بازی جنجالی و بسیار متفاوت می باشد که عرضه شده است. شما باید در این بازی بیماری ها را تقویت کنید و فاکتورهای خطرناک را افزایش دهید و آهسته آهسته مسدوم خود را به کام مرگ بکشانید. مراقب باشید! زیرا پزشکان متخصص هر بیماری را تشخیص می دهند. شما باید طوری فرد را بیمار کنید که روند بهبود او را کاهش دهید تا پزشکان فرصت درمان او را پیدا نکنند! این بازی متفاوت و بسیار هیجان انگیز محصولی از استودیوی بازی سازی DryGin Studios می باشد که توانسته بیش از ده میلیون کاربر را جذب خود کند.

دانلود بازی Bio Inc Biomedical Plague

ویژگی های بازی Bio Inc Biomedical Plague :

– دارای 12 مرحله مختلف با گیم پلی اعتیاد آور

– دارای بیش از 100 شرایط بیماری مختلف

– قابلیت گسترش بیماری در تمام سیستم های انسانی

– تجزیه بدن انسان به صورت واقعی

– گرافیک جذاب و جلوه های زیبا

Bio Inc Biomedical Plague

به روز رسانی :

96/11/08 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *