دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Blackies v2.8.6 برای اندروید + مود

در پس این دنیای شلوغ و پر هرج و مرج و خاکستری، دنیای موجوداتی بسیار جالب و پشمالو به اسم Blackies وجود دارد. این موجودات بر خلاف ظاهر کوچکشان از تلاش بسیار زیادی برخوردارند و هیچگاه تسلیم نمی شوند و همواره برای بهتر شدن در حال تلاش هستند. این موجودات همچنین از منطق و تلاش ریاضی وار برای حل معماها و سوالات خود استفاده می کنند. Blackies ها همواره می توانند از هر چیزی برای خود پازل طراحی کنند و مهم نیست در حال انجام چه کاری باشند، زندگی آنها روی حل پازل های مختلف بنا شده است از این رو هر اتاق کوچک و بزرگی محل حل معماهای مختلف است.

سایر توضیحات: بازی Blackies یکی بازی بسیار جالب با ایده ای قدیمی اما ظاهری جذاب و جدید است که توسط شرکت Celtic Spear برای پلتفرم اندروید تولید شده است. در این بازی قوانین بسیار ساده ای وجود دارد اما در پازل های پیچیده تر باید به این توجه داشته باشید که برای بقا باید با حریفان خود مقابله کنید و شرمساری رویارویی با آنها را کنار بگذارید.

Blackies center

ویژگی های اصلی بازی Blackies:

 – گیم پلی بسیار ساده و اعتیاد آور

 – گرافیک مناسب برای گوشی های مختلف

 – موسیقی متن متناسب با محتوای بازی

 – و …

Blackies

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *