دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bravium 1.2.1 برای اندروید و iOS + مود

بازی Bravium یک بازی بسیار زیبا در  سبک RPG یا نقش آفرینی است که روایتگر سفر دور و دراز قهرمانان مختلف به یک سرزمین دور و ناشناخته است. کنترل این سرزمین از دست نیروی های خیر خارج شده است و موجوداتی عجیب و ناشناخته پا به این سرزمین نهاده اند. موجوداتی بسیار باهوش و جنگاور. حال دو قهرمان مختلف از دو نژاد مختلف به نام واکینگ ها و دیگری به نام جادوگر ها تصمیم گرفته اند تا به جنگ این موجودات بروند. حال این انتخاب شماست که کدام قهرمان را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمان ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند اما فراموش نکنید رمز پیروزی همدلی است. با استفاده از این قهرمان ها به مناطق مختلف سفر کنید، غنایم جنگی مختلف را به دست آورید و سعی کنید تا اکسیرهای مختلف را با یکدیگر مخلوط کنید. بدون شک استفاده از اکسیر مناسب به پیروزی شما منجر می شود. بازی Bravium از ساخته های شرکت INGAME است که برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شده است و تا کنون بیش از 500 هزار کاربر اندرویدی این بازی بسیار زیبا را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: بازی Bravium یک بازی بسیار جذاب از دید گرافیکی است چرا که طراحان این بازی تلاش کرده اند تا بازی را با کیفیت HD به بازار عرضه کنند. همین مسئله باعث شده است تا شرکت INGAME دقت بیشتری به جزئیات بازی داشته باشد و سعی کند شخصیت پردازی بازی را نسبت به بازی های هم رده بهبود ببخشد. در این بازی شما با موجودات بسیار زیادی روبرو خواهید شد و در بیش از 100 مرحله مختلف به جنگ و نبرد با این موجودات خواهید پرداخت.  البته نباید فراموش کرد که این بازی شما را غافلگیر خواهد کرد چرا که این بازی از لحاظ داستانی بسیار غنی است.

دانلود Bravium جدید

ویژگی های اصلی بازی:

داستان بسیار زیبا با درون مایه قهرمانی و اساطیری در کی دنیای فانتزی و جذاب

کنترلرهای بسیار ساده و بهینه شده برای موبایل

جنگ و نبردهای بسیار جذاب با روسای قبیله های مختلف

بیش از 100 مرحله مختلف جذاب

گرافیک بسیار عالی HD همراه با استفاده از رنگبندی بسیار متنوع و مخصوص دستگاه های تلفن همراه

تعداد بسیار زیاد اسلحه های مختلف همراه با اوراد و طلسم های مختلف

قابلیت به اشتراک گذاری صحنه های نبرد های مختلف برای نمایش قدرت جنگاوری خود به دیگران

صدا گذاری بسیار زیبا

گیم پلی بسیار ساده و اعتیاد آور

و …

Bravium

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *