دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Brutal Street 2 Full v0.9.46 برای اندروید و iOS

Brutal Street 2 Full یک بازی اکشن فوق العاده که به سبک مبارزه ای طراحی شده است! وقت آن است که به میدان نبرد وارد شوید و دشمنانتان را تار و مار کنید. از بین کاراکتر ها و شخصیت های کارتونی موجود در بازی 8 نفر را انتخاب کرده و با آن ها برای مبارزه با دشمنان آماده شوید. تیم خود را تشکیل داده و از رویارویی با مبارزان دیگر نهراسید چراکه شما از وجود قهرمانان خود بهره میبرید. بازی Brutal Street 2 Full با گرافیک دو بعدی اما جذاب مطئمنا یک بازی بسیار هیجان انگیز اکشن و مبارزه ای را برای شما رقم می زند. برای کنترل مبارزین خود کافی است آن ها را به سمت دشمنان هدایت کرده تا با آن ها به نبرد بپردازند. حرکات قهرمانان شما بسیار طبیعی است و به شکل واقع گرایانه می باشد. مبارزات شما از هنگ کنگ تا سراسر ایالات متحد آمریکا را شامل می شود و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. مشت، لگد، کتک کاری و حتی تیر اندازی در این بازی برای نبرد مهیا است.

سایر توضیحات : بازی Brutal Street 2 Full شما را ساعت ها با گیم پلی جذابش مشغول خواهد کرد و شما را میخکوب گوشیتان میکند. سلاح های بسیار متنوعی در اختیار شماست تا با استفاده از آن ها حریفان خود را از بین ببرید. بازی Brutal Street 2 Full که یک بازی فوق العاده مهیج برای علاقه مندان به بازی های اکشن است توسط استودیو بازی سازی Black Pearl Games Ltd برای کاربران اندرویدی ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای علاقه مندان به این سبک بازی ها به صورت رایگان منتشر شده است. هم اکنون بازی Brutal Street 2 Full با لینک مستقیم قابل دانلود در سایت دانلود فارسی می باشد.

Brutal.Street.2.Full.center

ویژگی های بازی Brutal Street 2 Full :

 – گرافیک دو بعدی بسیار جذاب

 – صداگذاری مهیج که حس یک بازی اکشن فوق العاده را به بازیکنان منتقل میکند

 – گیم پلی جذاب و روان

 – امکان کنترل شخصیت های بازی به صورت ساده

 – امکان سفارشی سازی شخصیت های بازی

 – وجود تنوع زیاد در سلاح های موجود در بازی

Brutal Street 2 Full

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *