دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Build a Bridge v2.0.12 برای اندروید و iOS + مود

Build a Bridge حال زمان آن رسیده تا شما قوه ابتکار و مهندسی خود را برای ساخت انواع مختلف پل به کار گیرید و راه را برای عبور خودروهای مختلف باز کنید. این خودرو می توانند بسیار سبک اما با تعداد بالا باشند و یا یک کامیون غول پیکر مهمان پل شما باشد. پس بدون شک استفاده از توانایی های مهندسی در این بازی ضروری و لازم است. بازی Build a Bridge قصد دارد تا شما را به مناطق مختلف ببرد تا یکی از چالش های اساسی عبور و مرور از مناطق صعب العبور را با استفاده از پل های مختلف بر طرف کنید. در این بازی در مرحله اول با یک محیط 2 بعدی مواجه می شوید که باید در این محیط مسالح خود را انتخاب کنید و نقاط اتصال را مشخص کنید تا با استفاده از این نقاط یکی از بهترین پل های موجود را بسازید. همچنین می توانید دقت و مهارت خود را در یافتن بهترین راه حل برای ساخت پل به کار گیرید تا نتایج بهتر و در نتیجه امتیاز بیشتری را کسب کنید. اما از سازه های بسیار عجیب و غریب نترسید چرا که در واقعیت هم گاهی اوقات می توان با یک طرح جالب اما غیر معمول یک بار بسیار زیاد را تحمل کرد و نتیجه مطلوب رسید. سپس زمان آزمایش و خطاست و شما به محیط 3 بعدی می روید و نتیجه کار خود را با عبور دادن خودرو های مختلف مشاهده می کنید.

سایر توضیحات: بازی Build a Bridge یک بازی شبیه ساز ساخت پل است که در آن اهداف مختلفی برای شما مشخص شده. در حال عادی شما باید یک پل بسازید که وزن مورد نظر را تحمل کند. علاوه بر حالت عادی یک حالت دیگر نیز موجود است که در آن هدف بیشتر نوآوری در ساخت پل است و زمان مطرح نیست. بازی Build a Bridge توسط شرکت BoomBit Games برای پلتفرم اندروید و iOS تولید و عرضه شده است.

دانلود Build a Bridge جدید

ویژگی های اصلی بازی Build a Bridge:

 – قابلیت استفاده از مواد مختلف نظیر چوب، فلز و کابل برای ساخت پل های با دوام بالا

 – بیش از 36 مرحله مختلف همراه با چالش های متنوع و ماموریت های مختلف

 – محیط بسیار پویا همراه با المان های مختلف برای استفاده در پل سازی

 – قابلیت استفاده از خودرو های مختلف برای بررسی دوام پل ها

 – موتور و فیزیک بسیار واقعی

 – رنگ بندی و صحنه سازی های بسیار فوق العاده

 – گیم پلی بسیار اعتیاد آور

 – پشتیبانی از بیش از 13 زبان زنده دنیا

Build a Bridge

به روز رسانی :

1396/12/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *