دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Bullet Witch – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

بازی Bullet Witch یک بازی سبک تیراندازی و اکشن سوم شخص می باشد که توسط شرکت Cavia برای Xbox 360 و مایکروسافت ویندوز توسعه یافته است. این بازی در سال 2006 در ژاپن و در آمریکا در سال 2007 منتشر شد شرکت AQ Interactive این بازی را در ژاپن منتشر کرد، و شرکت Atari ناشر این بازی در سایر مناطق بود. نسخه ویندوز توسط Xseed Games در آوریل 2018 منتشر شد. این بازی در فضایی رخ میدهد که جهان کم کم در حال پاشیده شدن است. این بازی حول شخصیتی به نام آلیشیا کلاوس جادوگر اتفاق می افتد که یک شیطان قدرتمند را شکار می کند. بازیکنان کنترل آلیشا را در این بازی در دست دارد. بازیکن با استفاده از انواع تفنگ ها و شمشیرها به شکار دشمنان شیطانی می رود.

سایر مشخصات بازی: آغاز تولید و توسعه این بازی در سال 2004 به عنوان اولین بازی Cavia برای نسل هفتم کنسول ها، توسط گروه Ghost توسعه داده شد. طرح های شخصیت و هیولا، که به ترتیب توسط Satoshi Ueda و Taro Hasegawa ایجاد شده است. آنها حساسیت غربی ها و ژاپنی ها را با هم ترکیب کرده اند و تجربه جدیدی را در اختیار کاربر قرار داده اند. موسیقی این بازی توسط ماساشی یانو و تحت نظارت Nobuyoshi Sano ساخته شده است. این بازی منتقدان ژاپنی و غربی را به تقدیر از این بازی واداشته است. بازی تجربه ای جدید از بازی های اکشن را در اختیار کاربر قرار می دهد که بازیکنان میتوانند اوج هیجان را در خود احساس کنند.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Bullet Witch.center

مشخصات بازی Bullet Witch:

نام بازی : Bullet Witch

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : آوریل 2018

شرکت سازنده : Marvelous, Inc

منتشر کننده : Marvelous USA, Inc

سبک بازی : اکشن، نقش آفرینی

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

Bullet Witch

به روز رسانی :

1397/02/28 آپدیت v1.03 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *